czwartek, 30 lipca 2015

#7DeadlySinsBookTAG


Do tego TAGu zostałam nominowana przez Liliannę M. Scott z bloga: majkabloguje.blogspot.com za co bardzo dziękuję! Od razu wzięłam się do pracy, a odpowiedzi przedstawiam poniżej :)




CHCIWOŚĆ

Najtańsza i najdroższa książka na Twojej półce

Najtańszymi książkami, które posiadam, są wydania kieszonkowe drugiej i trzeciej części Trylogii Czarnego Maga- Trudi Canavan.



                                                  















Najdroższymi książkami są te dwie:
 



















GNIEW

Autor, którego kochasz, ale również nienawidzisz z całego serca

Z pewnością będzie to Alexandra Bracken, autorka „Mrocznych Umysłów”. Uwielbiam pierwszą część jej trylogii, ale następne, a szczególnie ostatnia, wydały mi się znacznie gorsze. To tak, jakby autorka musiała się zmuszać do pisania i pomijała niektóre wątki.



LENISTWO

Czytanie jakiej książki zaniedbałaś przez swoje lenistwo?

Wstyd się przyznać (bo mimo wszystko jestem wielką fanką pierwszej części), ale to była ta:


Miałam w zeszłym roku problem z czytaniem i książka ta leżała napoczęta przez… pięć miesięcy.



NIECZYSTOŚĆ

Jakie cechy uważać za najbardziej atrakcyjne u bohatera/bohaterki?

Ciężko stwierdzić. Zwykle skupiam się raczej na postaciach męskich (chyba nikogo nie zdziwiłam) i jak już wspomniałam w recenzji „Czerwonej królowej”, zawsze znajduję swojego ulubieńca w danej serii, więc zdarza się, że niektórzy są swoimi całkowitymi przeciwieństwami.
Ale skoro muszę wybrać to obstawiałabym: chamstwo, sarkastyczno-ironiczne poczucie humory, odwagę, lojalność.



OBŻARSTWO

Jaką książkę możesz pożerać ciągle, bez wstydu?

Jest to ta książka:


Jak już wspomniałam kilka zdań wcześniej, uwielbiam tą serię, a ta książka, jest moją ulubioną.



PYCHA

O jakiej książce mówisz najwięcej, kiedy chcesz zabrzmieć jak bardzo inteligentny człowiek?

Proste pytanie. O wszystkich! Ja już taka jestem, że o książkach potrafię mówić dwadzieścia cztery godziny na dobę i nic mnie nie zatrzyma ;)



ZAZDROŚĆ

Jakie książki chciałabyś dostać jako prezent?

Wszystkie! A jeśli mam koniecznie jakieś wybierać, to będą te:






















Ja nominuję:
Lustro Rzeczywistości z lustrorzeczywistosci.pl

Serdecznie pozdrawiam!


7 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację, w wolnej chwili zrobię ten tag ;)
    Pierwsze słowo to chciwość, nie chiwość ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Wstyd przyznać, ale czytałam post dwa razy i nie zauważyłam tego błędu ;)

      Usuń
  2. Pomysłowy Tag i ciekawe odpowiedzi :)
    Dziękuję bardzo za nominację. :) Odpowiem na pytania (może to trochę potrwać, bo ostatnio mam mało czasu) i dam znać :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozycje z przyporządkowane do zazdrości bardzo ciekawe! Podejrzewam, że to nie jedyne pozycje, które chciałabyś dostać ;)
    Dotyk Julii koniecznie muszę zdobyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że nie jedyne :) Jednak te książki chcę najbardziej! ;)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, gdy skomentujesz, podzielisz się ze mną swoją opinią dotyczącą danego postu. Lecz proszę, nie obrażaj nikogo :)