środa, 19 sierpnia 2015

Liebster Blog Award #1



Teraz pojawia się LBA, a recenzja będzie albo na wieczór, ale jutro :)
Bardzo dziękuję autorce bloga life-ishappiness.blogspot.com za nominację do Liebster Blog Award! Natychmiast przejdę do Twoich pytań :)


1. Czy zdarzyło Ci się czytać te same książki po kilka razy?
Oczywiście, że tak. Było tak w przypadku pierwszych trzech części Harry’ego Pottera, gdy przygotowywałam się do konkursów i przy „Mrocznych umysłach”, których nie sposób przeczytać tylko jeden raz ;)

2. Czy oglądasz seriale typu Szpital, Szkoła itp? Co o nich sądzisz?
Czasami oglądam „Pielęgniarki”, „Trudne sprawy” i „Sąd rodzinny” :)

3. Czy zdarzyło Ci się czytać kilka książek na raz?
Tak, nawet dosyć często ;)

4. Wolisz kawę czy herbatę?
Kiedyś wolałam herbatę, ale ostatnio zaczęłam pić kawę, od tak dla smaku i chyba wybiorę właśnie ją :)

5. Czy oglądasz booktuberów?
Oglądałam, zanim zaczęłam prowadzić bloga. Teraz nie mam na to czasu, ale może kiedyś wrócę do oglądania ;)

6. Wolisz być Nocnym Łowcą czy Podziemnym?
Zdecydowanie Podziemnym, a najchętniej czarownicą. Byłabym nieśmiertelna, miałabym wielką moc, przyjaźniłabym się z Magnusem, nieprzejmowana niczym i zwiedzałam świat lub siedziałam w przytulnym domku, czytając księgi ;)

7. Jakie fantastyczne stworzenie (gryf, smok, feniks, itp.) chciałabyś mieć?
Ciężko wybrać, ale chyba smoka. Latałabym na nim do szkoły i straszyła ludzi na ulicy XD

8. Co najbardziej Cię irytuje?
Dziewczyny, które przeklinają lub próbują zrobić z siebie takie niezależne twarde laski, które nikogo i niczego nie potrzebują, bo same wiedzą i robią wszystko najlepiej.

9. Najgorsza ekranizacja książki?
„Eragon”. Ktoś, kto nie czytał książki, mógł uznać, że to fajny film, ale ja czytałam i wiem, że większość wydarzeń została albo pominięta albo zmieniona ;(

10. Jak ustawiasz książki na półce?
Na razie mam tylko jeden regalik z pięcioma półkami i na trzech są książki. Te, które są na najwyższej półce, to moje ulubione książki, a najciekawsze to te ustawione od lewej… Zamotałam nieźle, wiem i przepraszam! Ale jak ktoś nie zrozumie, to może napisać w komentarzu, a ja postaram się to przystępniej wytłumaczyć :)

11. Najbardziej wyczekiwana premiera filmowa?
To zależy. Słyszałam, że ma być premiera „Klątwy tygrysa”, „Mrocznych umysłów” i „Czerwonej królowej”, ale nie wiem, ile w tym prawdy i czy się uda to nagrać.


Moje pytania:
1. Wolisz oglądać filmy czy seriale?
2. Jaki jest Twój ulubiony serial?
3. Czy utożsamiasz się z bohaterami literackimi?
4. Jaką chciałabyś mieć zdolność nadnaturalną?
5. Twój ulubiony kolor?
6. Ile masz książek na swojej półce?
7. W architekturze wnętrz wolisz styl nowoczesny czy klasyczny?
8. Jesteś na coś uczulona? Jeśli tak, na co?
9. Do świata z jakiej książki chciałabyś się przenieść?
10. Gdybyś miała możliwość cofnięcia się w czasie, co byś zmieniła w swoim życiu? Albo do jakiej sytuacji powróciła?
11. Jaki jest Twój ulubiony sport oglądany w telewizji?

Nominuję:
2. Autorkę bloga vegaczyta.blogspot.com
5. Autorkę bloga artemis-shelf.blogspot.com
9. Autorkę bloga boook-reviews.blogspot.com
10. Autorkę bloga majkabloguje.blogspot.com
11. Autorkę bloga bohater-fikcyjny.blogspot.com

21 komentarzy:

  1. Ja po kilka razy czytałam tylko książki pani Rowling ^^
    I nie oglądam takich seriali bo mi się niedobrze robi :D
    Nie czytam kilku książek naraz...
    Herbata zawsze i wszędzie ^^
    No i często oglądam booktube :D
    Ja jestem jednak Nocnym Łowcą (Dżejs Łejland jest muj)
    Dobra, a więc nie zgadzam się z Tobą w wielu rzeczach <.> Nie jesteś moją bliźniaczką, chlip, chlip ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem Twoją bliźniaczką?!?
      Jak to się mogło stać?? To się działo tak szybko!! ;(

      Usuń
  2. Dziękuję za nominację i świetne odpowiedzi, ooo i widzę, że czytasz Julię <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację, niedługo odpowiem na pytania. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że nie dostałam pytania na temat "Szkoły" i reszty bo porządnie bym ich zjechała, a szkoda mi tracić nerwy :D
    "Mroczne umysły" zaczęłam czytać na początku sierpnia, ale zwaliło mi się na głowę mnóstwo innych egzemplarzy, m.in. bibliotecznych i chwilowo je odłożyłam. Jeśli uda mi się do nich wrócić jeszcze w sierpniu będzie świetnie, a jak nie to czekają na wrzesień ;) Dziękuję za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wkrótce powrócisz do czytania "Mrocznych umysłów" ;)

      Usuń
    2. Hej, odpowiedziałam na dwie Twoje nominacje :)
      http://czytelniadominiki.blogspot.com/2015/10/liebster-blog-award.html

      Usuń
  5. Bardzo lubię czytać odpowiedzi na nominację LBA, bo dużo można się dowiedzieć o autorach danych blogów ;)
    Ja kawy w ogóle nie lubię. Drażni mnie jej zapach, nie wspominając nawet o smaku ;)

    http://ruderude-czyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kawy też nie lubiłam, ale jakoś mi posmakowała na wakacjach :)

      Usuń
  6. Booktuberzy?! Chyba jestem trochę zacofana... ;)
    Bardzo ciekawe odpowiedzi.;) Faktycznie , nie czytałam ,,Eragona", ekranizacja bardzo mi się podobała. Ale chyba zawsze tak jest, że twórcy filmów na podstawie książki psują nam humory (po co u licha w ,,Hobbicie" Tauriel?)
    Pozdrawiam
    http://kaniafrania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Harry Potter" był świetną ekranizacją ;)

      Usuń
  7. Gratuluję nominacji. Super odpowiedzi.
    Pozdrawiam.
    http://miedzy--stronami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Również często mam pozaczynane kilka książek, jednak staram się wtedy jak najszybciej wszystkie dokończyć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z opóźnieniem :) http://artemis-shelf.blogspot.com/2015/08/zalegy-tag-i-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję pięknie za nominację:-) Troszkę czasu mi teraz brakuje, ale mam nadzieję, że wkrótce nadejdzie jakiś wolniejszy dzień i nadrobię zaległości w nominacjach:-) pozdrawiam ciepło:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też kilka razy czytałam Harry'ego :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, gdy skomentujesz, podzielisz się ze mną swoją opinią dotyczącą danego postu. Lecz proszę, nie obrażaj nikogo :)