czwartek, 27 sierpnia 2015

Liebster Blog Award #2



To już moja druga nominacja LBA! ;)
Bardzo dziękuję Paulinie z bloga ruderude-czyta.blogspot.com! To dla mnie wieeelki zaszczyt :D


1. Jaka jest Twoja ulubiona książka polskiego autora?
„Ten obcy”- Ireny Jurgielewiczowej. Jakoś inna nie przychodzi mi do głowy ;)

2. Czy czytasz jakieś magazyny książkowe? Jeżeli tak, to jakie i czego głównie w nich szukasz?
A są magazyny książkowe? O.O Nie miałam pojęcia! Ale ja się nie orientuję XD Może ktoś z Was mi poleci jakiś magazyn??

3. Co najbardziej podoba Ci się w czytaniu książek i czy od zawsze lubiłaś czytać?
Książki czytam od drugiej klasy podstawówki, kiedy to siostra na Boże Narodzenie kupiła mi pierwszą część „Harry’ego Pottera” mimo sprzeciwów mamy, więc właściwie od dziecka, toteż chyba odpowiedź brzmi: tak, od zawsze. Jeśli chodzi o pierwsze pytanie, to w czytaniu książek podoba mi się to, że można mieć tak jakby wgląd w umysł autora (jeśli wiecie, o co mi chodzi), no i oczywiście można się „oderwać” od wszystkich zmartwień świata realnego i skupić na historii wymyślonej przez innego człowieka ;)

4. Jaka jest Twoja ulubiona pora i pozycja do czytania?
Czytać mogę od świtu do nocy (a czasem i w nocy), a jaka pozycja też i jest obojętne ;) Może na siedząco?

5. Wymień trzy książki, które najbardziej zapadły Ci w pamięć. Dlaczego akurat te?
„Harry Potter i Kamień Filozoficzny”- ponieważ to pierwsza książka, jaką przeczytałam
Mroczne umysły”- ponieważ to moja ulubiona książka
Klątwa tygrysa. Wyzwanie”- zaplusowała dzięki Kishanowi <3

6. Jaka byłaby pierwsza książka, którą czytałabyś swojemu dziecku?
„Dzieci z Bullerbyn”, „Śpiąca królewna” lub „Piękna i bestia”.

7. Książka, którą koniecznie chcesz mieć w swoich zbiorach?
Jest bardzo wiele takich książek! Ale wybiorę całą trylogię „Monument 14”, serię „Szeptem”, „Restart” (premiera we wrześniu) i „Aplikację” (premiera w październiku).

8. Książka idealna na jesienną chandrę?
Jak dla mnie to „Mroczneumysły” lub dowolna książka Ricka Riordana.

9. Co najbardziej lubisz i czego nie znosisz w prowadzeniu bloga?
I jedno i drugie sprowadza się do komentarzy. Lubię, gdy widzę, że ktoś przeczytał to, co napisałam, ale przykro mi, gdy jakaś osoba napisze komentarz w stylu „świetny blog, zapraszam do siebie”. Z tego powodu włączyłam moderowanie komentarzy ;)

10. Okładka książki, która urzekła Cię od pierwszego wejrzenia?




11. Czytasz poradniki? Tak? Nie? Dlaczego?
Nie, nie czytam poradników, bo zwyczajnie ich nie potrzebuję :)
Jak mam z czymś problem, idę do kogoś z rodziny lub przyjaciół ;)


No to teraz moje pytanka :)
1. Masz autograf jakiegoś swojego idola? Jak tak, to którego?
2. Jakich trzech wyrazów użyjesz, aby się opisać?
3. Którą porę roku lubisz najbardziej? Dlaczego?
4. Twój ulubiony przedmiot szkolny?
5. Jaką książkę czytasz obecnie?
6. Która, Twoim zdaniem, bohaterka literacka jest najbardziej irytująca?
7. Masz jakieś zwierzątko domowe? Jak tak, to jakie?
8. Gdybyś była aniołem, jakiego koloru byłyby Twoje skrzydła?
9. Kiedy ostatnio miałaś sen, o którym później bardzo długo myślałaś?
10. Mogąc wyjechać do dowolnego miasta na świecie, jakie byś wybrała i dlaczego?
11. Wierzysz, że marzenia mogą się spełnić?

Nominuję:
Autorkę bloga nieczytam.blogspot.com

18 komentarzy:

  1. Gratuluję nominacji, zadano Ci ciekawe pytania :D
    Mnie też dotyk Julii urzekł, w sensie okładka, bo książki nie czytałam. Ja takie komentarze z miejsca usuwam, bo moderacja niezwykle źle na mnie działa, za dużo roboty xD
    LeonZabookowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolałam postawić na moderację, bo ktoś mógłby wstawić taki spam w miejsce, w którym bym go nie dostrzegła ;)

      Usuń
  2. Super odpowiedzi. Dzięki za nominację.
    Pozdrawiam.
    http://miedzy--stronami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawych odpowiedzi udzieliłaś na pytania :3 Dziękuję Ci za nominacje ♥ Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć na pytania , gdyż są one bardzo fajne :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będziesz się dobrze bawić, odpowiadając na nie XD

      Usuń
  4. Serdecznie gratuluję kolejnej nominacji! ;)
    Poradników także nie czytam, ale o dziwo, na swojej półce posiadam takowe ;) Może nawet przełamię się i za niedługo zabiorę się za jakiś? :)
    Ja z kolei czytam tylko w nocy. W dzień czytanie w ogóle mi nie idzie, a poza tym już nie czuję tego tajemniczego klimatu ;)
    Magazyny typowo książkowe jakie przychodzą mi w tym momencie do głowy, to "Fanbook" oraz "Książki". Osobiście czytałam do tej pory jedynie "Fanbook" i całkiem fajny jest i niedrogi, więc pewnie i Ty znajdziesz w nim coś dla siebie ;)

    Pozdrawiam,
    Czytelnicze turbulencje- klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Z pewnością niedługo postaram się wybadać "Fanbooka" ;)

      Usuń
  5. Okładka "Dotyku Julii" rzeczywiście jest totalnie urzekająca!
    Zapraszam do mnie na www.maialis.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeżeli chodzi o magazyny o książkach to polecam BookUp!, o ile się nie mylę na razie wyszły trzy numery, warto zerknąć :) Jeżeli jesteś zainteresowana to można go pobrać za darmo tutaj: http://woblink.com/pl/bookup :)

    Weronika z lubieduzoczytac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Aż wstyd się przyznać, że wcześniej nie znałam żadnych magazynów książkowych ;)

      Usuń
  7. Ciekawe odpowiedzi :) Ja kiedyś często sięgałam po poradniki, ale rzadko kiedy stosowałam się do opisanych w nich porad. Teraz staram się już ich unikać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie poradniki to niepotrzebne wyłudzacze pieniędzy. Z tego co słyszałam, niektóre nawet są pisane bez jakiegokolwiek pojęcia na dany temat :/

      Usuń
  8. Muszę wreszcie przeczytać "Mroczne umysły"! :D
    Seria o Julce, ma śliczne okładki, a podobno równie wspaniałą treść - kolejna seria, którą muszę przeczytać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie polecam. Oby niedługo udało Ci się przeczytać obie serie :*

      Usuń
  9. "Ten obcy" i mnie się bardzo podobało ! Teraz wybrałabym inny tytuł, ale mimo wszystko Jurgielewiczowa zasługuje na uwagę ;)
    Z magazynów książkowych czytam jedynie Fanbooka- okazjonalnie i nie ma tam za wiele interesujących treści, ale cena jest śmiesznie niska ( 1,99) to kupuję ;) Dwa razy nawet znalazły się tam moje recenzje :) "Mroczne umysły" skończyłam w tym tygodniu i nie spodziewałam się, że tak bardzo przypadną mi do gustu !
    Dziękuję bardzo za nominację, jak tylko odpowiem to wkleję linka :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, gdy skomentujesz, podzielisz się ze mną swoją opinią dotyczącą danego postu. Lecz proszę, nie obrażaj nikogo :)