czwartek, 6 sierpnia 2015

#MyLittlePonyBookTAG



Do tego niesamowicie trudnego (jak dla mnie) TAGu nominowała mnie Paulina z bloga rude recenzuje, za co bardzo dziękuję :)
A więc nie przedłużając, przejdźmy do kucyków!



Hmm… Pierwsze pytanie, a ja już poległam! Jednak sądzę, że „Angelfall”- Susan Ee będzie odpowiednie. W końcu główna bohaterka naraża własne życie, aby uratować swoja kochaną siostrę!
  


Cóż… moja „czytelnicza kariera” nie trwa znowu tak długo! Dodatkowym utrudnieniem jest to, że każda książka, którą czytałam ma w sobie coś zabawnego, więc uznam powieść, przy której po prostu najwięcej się śmiałam… ale nie dlatego, że była zabawna. „Moja mroczna strona”- Gabrielle Zevin zapowiadała się świetnie, ale już pierwsze strony upewniły mnie w przekonaniu, że książka ta jest beznadziejna. Śmiałam się zarówno ze stylu pisania, jak i bohaterów… Po prostu cała ta książka była okrutnie śmieszna.




Nie wiem czy tak książka jest popularna, czy nie, ale ja o jej istnieniu nigdy bym się nie dowiedziała, gdyby nie moja zaufana przyjaciółka/doradczyni. A więc „GONE zniknęli, faza pierwsza: niepokój” pasuje mi do tej kategorii.




Może być Allie z „Wybranych”? Chyba tak. W końcu jest silna, niezależna itd., a adoratorów ma dwóch, więc w sumie pasuje :)




Wiele jest książek, w których jest bohaterka mogąca zostać moją przyjaciółką. Jednak wybrać muszę, więc niech będzie… Ruby z „Mrocznych umysłów”. Sądzę że bym się z nią wyśmienicie dogadała ;)




Klątwa tygrysa”. A najlepiej cała seria. A ową postacią jest Sohan Kishan Rajaram we własnej osobie. W końcu jego poprzednia ukochana zmarła, a na obecną nie ma co liczyć ;(
Biedactwo…




Mroczne umysły”. To moja ulubiona książka i nic nigdy tego nie zmieni. Więc dzieło autorstwa Alexandry Bracken wygrało w tej kategorii ;)


Uff… jakoś udało mi się przebrnąć przez ten trudny TAG i jestem z siebie dumna! Ale pora przejść do nominacji!
Tak więc do tego TAGu nominuję:
Autorkę bloga recenzjeami.blogspot.com

POWODZENIA ŻYCZĘ!!

10 komentarzy:

  1. Aj, ten TAG jest tak cudowny :D Kiedyś wielbiłam kucyki, pamiętam, jak z koleżanką rysowałyśmy je w podręcznikach od matematyki, a nauczycielka się potwornie wkurzała... Wspomnienia :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, ja kiedyś w podręczniku do biologii narysowałam runy z "Darów Anioła" i nauczycielka była przerażona, bo myślałam, że to satanistyczne symbole XD

      Usuń
    2. Kiedyś ćwiczyłam koreański alfabet w ćwiczeniach od polaka i pani się patrzyła na mnie jak na mordercę :D

      Usuń
    3. Hahahaha, ja się uczę japońskiego (a przynajmniej taki jest plan), ale jeszcze nie miałam podobnej sytuacji ;)

      Usuń
  2. Świetny tag i cudowne odpowiedzi :) Czytałam pierwszą część "Wybranych" i Allie świetnie pasuje jako niezależna i silna postać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem w trakcie czytania drugiej części i szczerze mówiąc, to tylko Allie wpadła mi do głowy podczas uzupełniania tego pytania ;)

      Usuń
  3. Dzięękuję, mój ulubiony TAAAG :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju, ten tag jest taaaaki słodki :D Co do GONE, przeczytałam kilka stron i niestety mi się nie spodobało :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja GONE zaczęłam czytać niedawno i sądzę, że nie jest takie złe :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, gdy skomentujesz, podzielisz się ze mną swoją opinią dotyczącą danego postu. Lecz proszę, nie obrażaj nikogo :)