wtorek, 18 sierpnia 2015

#TAG: Czas letniego szaleństwa!



Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym (trudnym) TAGiem! Zostałam nominowana przez Martynę z bloga majkabloguje.blogspot.com. Bardzo Ci dziękuję i przepraszam, że musiałaś tyle czekać na odpowiedzi! Ale nie przedłużając, przejdźmy do pytań :)



Pokaż letnią okładkę, np. słońce, plaża, okulary, etc.


Jeszcze nie czytałam tej książki, ale mam zamiar niedługo to zmienić :)



Wybierz książkowe miejsce, które byłoby idealnym miejscem na wakacje.

Obóz Herosów z Percy’ego Jacksona :) Chciałabym pojechać w takie miejsce na wakacje, zamieszkać w jednym z domków i codziennie widywać się z niezwykłymi rówieśnikami, z którymi mogłabym się zaprzyjaźnić ;)



Masz zamiar wybrać się letnie wakacje, ale chcesz przeczytać książkę, którą skończysz czytać przed wylądowaniem na miejscu. Jaką książkę wybierasz?

To zależy od tego, jak długo będzie trwać podróż. Hmm… Może „Angelfall. Penryn i świat Po”? Książka nadająca się na krótki i dłuższy lot ;)



Jesteś przygnębiony, ponieważ letni czas wakacji się kończy. Jaką książkę wybierzesz, która sprawi, że pojawi się uśmiech na Twojej twarzy?

To znaczy, ja nigdy nie wiem, czego się spodziewać po książce, której nie czytałam, a mam za mało czasu na czytanie czegoś po raz drugi. Jednak podejrzewam, że mogłabym wybrać „Pod skrzydłami Matki Mroku” bo po przeczytanych cytatach sądzę, że zawarty w tej książce sarkazm z pewnością by mnie rozbawił :)



Siedzisz na plaży, jakiego fikcyjnego bohatera wybierasz by ci towarzyszył?

O jeju… I jak ja mam tu kogoś wybrać? W każdej książce mam ulubieńca, więc to naprawdę trudne pytanie. Może być Alex z „Delirium”, Kishan z „Klątwy tygrysa”, nawet Maven z „Czerwonejkrólowej”, bo uwielbiam go mimo wszystko, ale najbardziej chciałabym, aby towarzyszył mi Liam Stewart z „Mrocznych umysłów”, a nie pogniewałabym się, gdyby przyprowadził brata ;)



Chcesz wybrać ulubione lody w rożku, ale potrzebujesz pomocnika! Którego fikcyjnego bohatera wybierasz?

Dziwne, ale nie rozumiem pytania. Skoro ulubione, no to nie ma problemu, więc po co ten pomocnik? Chodzi o to, że nie ma lodów, czy może jednak nie mogę się zdecydować jaki smak wybrać? Jeśli to drugie, to wybieram Liama Stewarta. Ufam mu całkowicie i jestem pewna, że wybrałby takie, które najbardziej by mi posmakowały :)



Podziel się TAGiem: Czas letniego szaleństwa! Kogo nominujesz?

Autorkę bloga pattbooks.blogspot.com

19 komentarzy:

  1. Liam <3 Liam <3 Liam <3
    Liam <3 Liam <3 Liam <3
    Przepraszam...
    Odpowiedzi na pytania świetne, jak zwykle zresztą ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że Ty również uwielbiasz Liama <3
      Dziękuję za miłe słowa :*

      Usuń
  2. Nigdy nie słyszałam o tym TAGu. Fajny pomysł na taki post. Super odpowiedzi, świetnie sobie poradziłaś.
    Pozdrawiam.
    http://miedzy--stronami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że zdecydowałaś się na zrobienie TAGu! Cieszy mnie też, że się podoba! :) nominowałam Cię do kolejnego TAGu , notka pojawi się ok. godziny 19/20 :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Yay, dziękuję bardzo za nominację, już kocham ten TAG ♥ Nigdy o nim nie słyszałam, wstyd się przyznawać! :)
    Mi przyszła na myśl zagraniczna okładka "Oddam Ci słońce", jeśli mowa o pierwszym pytaniu :) Co do Twojej propozycji, z chęcią bym się zabrała za tą książkę, aż dziw, bo zupełnie nie moje klimaty, ale jakoś tak teraz poszłabym nad rzekę z znajomymi i poczytała sobie :)
    Chcę na obóz Herosów! :-D Wnioskuję z filmu o Percy'm, książki nadal przede mną, ale w wrześniu zabieram się za "Rywalki", potem za jakieś bardziej fantastyczne serie, więc Riordan musi troszkę poczekać, co trochę mnie irytuje, bo wszyscy znają, a ja nie ;-; TYLE KSIĄŻKÓW! :C
    Chcę się w końcu zabrać za "Angelfall", ale nadrabiam starsze serie, więc kurczę, nie wiem, kiedy nadrobię:/
    Chyba Liam musi być świetny, skoro taki kochany przez każdego? :)
    Pozdrawiam serdecznie i strasznie dziękuję za nominację! :)
    Ściiiskam xx
    wyspa-ksiazek1.blogspot.com
    x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liam jest świetny <3
      "Angelfall" musisz koniecznie przeczytać, a na obóz herosów zabieram Cię, jak się dostanę XD

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ale niektóre pytania były trudne ;)

      Usuń
    2. Ale poradziłaś sobie! Aww cieszę się, że przetłumaczyłam ten TAG :D

      Usuń
  6. Widzę, że nie tylko ja nie umiem wybrać pomiędzy Cole'em i Liamem :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej :)
    Nominowałam Cię do LBA
    http://life-ishappiness.blogspot.com/2015/08/liebster-blog-award-4.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za nominację, odpowiem z pewnością, ale mam tyle nominacji, że chyba jeszcze poczeka sobie ten TAG ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. "Kochając pana Danielsa" też bardzo chcę przeczytać. Cudowną okładkę ma ta książka <3
    Bardzo dziękuję za nominację!!! :*
    Postaram się we wrześniu w zbiorczym poście odpowiedzieć na wszystkie pytanie :))
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, gdy skomentujesz, podzielisz się ze mną swoją opinią dotyczącą danego postu. Lecz proszę, nie obrażaj nikogo :)