wtorek, 25 sierpnia 2015

Social Media BookTAG



Do tego TAGu nominowała mnie Lilianna M. Scott z bloga majkabloguje.blogspot.com. Dziękuję, jak zawsze! ;)




TWITTER
Twoja ulubiona krótka książka

Cóż, powiedzmy, że moja ulubioną krótką książką jest „Ten obcy”- Ireny Jurgielewiczowej. Czytałam ją w podstawówce i spodobała mi się jako jedyna lektura :)


facebook
Książka, którą każdy przeczytał i poczułaś presję, żeby ją przeczytać

Hmm… To trudne, bo ja czytam dla siebie, więc raczej nie czuję presji, aby koniecznie przeczytać jakąś książkę, bo wiele osób już ją zna. Raczej nie ma takiej książki.


tumblr
Książka, którą przeczytałaś, zanim to było popularne

To pytanie też nie należy do najłatwiejszych, ale sądzę, że „Dary Anioła: Miasto kości” idealnie tutaj pasuje :)


myspace
Książka, której nie pamiętasz, czy Ci się podobała, czy nie

Mam idealną pamięć do rzeczy, które lubię. Pamiętam każde wydarzenie i postać ze wszystkich książek, które czytałam, a nawet piosenkę Tiary Przydziału z piątej części „Harry’ego Pottera”, a przecież była rozpisana na trzy strony. A więc i tutaj nie ma odpowiedzi ;(


instagram
Książka tak ładna, że musiałaś jej zrobić zdjęcie




youtube
Książka, której chciałabyś zobaczyć ekranizację
Wielu książek chciałabym zobaczyć ekranizację, ale najbardziej chyba „Mrocznych umysłów”, „Klątwytygrysa” i „Dotyku Julii”.


goodreads
Książka, którą polecasz wszystkim
Polecać wszystkim mogę „Mroczneumysły”, „Czerwoną królową” i „Harry’ego Pottera”, ale to, czy książki te trafią w gust jakiegoś czytelnika, pozostaje zagadka ;)



Nominuję:
Autorkę bloga pattbooks.blogspot.com

18 komentarzy:

  1. O jakaś nowa zabawa! Dzięki :) Na pewno wezmę udział!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje kochane Rywalki, także polecam Królową i Pottera mojego ukochanego i najwspanialszego!!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że jesteś równie wielką fanką Harry'ego, jak ja ;)

      Usuń
  3. Zamierzam przeczytać Rywalki.
    Fajny TAG i super odpowiedzi.
    Pozdrawiam.
    http://miedzy--stronami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny jest ten TAG! Gratuluję nominaci ;)
    Zgadzam się, książki z serii "Selekcja" maja bardzo ładne, klimatyczne okładki. Ożeż, jak mnie ciągnie do tej serii ;)
    U, no to skoro polecasz "Mroczne umysły", to postaram się ją niebawem namierzyć ;)

    Pozdrawiam,
    Czytelnicze turbulencje- klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Mroczne umysły" to rewelacyjna książka! Mam nadzieję, że wkrótce zobaczę jej recenzję na Twoim blogu ;)

      Usuń
  5. Czytałam "Tego obcego" w podstawówce, ale niezbyt przypadł mi do gustu. Poza tym taki krótki to nie był, bez przesady...
    Poza tym zgadzam się z większością Twoich odpowiedzi, a "Rywalki" mają wręcz obłędną okładkę <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie książki, które czytam mają minimum 240 stron, więc ciężko znaleźć bardzo krótką ;)

      Usuń
  6. Kolejna osoba poleca "Czerwoną Królową", której jeszcze nie miałam okazji przeczytać. Chyba wypadałoby się z nią w końcu zapoznać c;

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://asgardianbookholic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że to się zmieni i uda Ci się zapoznać z "Czerwoną królową" ;)

      Usuń
  7. Dziękuję za nominację, to ja też cię nominuję:
    http://latajace-ksiazki.blogspot.com/2015/08/tolkienowski-tag-ksiazkowy.html
    zapraszam do zabawy
    :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Rywalki mają prześliczne okładki! :D

    http://suomianne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Ale najładniejsza i tak jest ta z pierwszej części ;)

      Usuń
  9. Pamiętam, że Ten Obcy bardzo mi się podobał :) Ciekawy tag :)
    www.oczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tak bardzo się spodobał, że wypożyczyłam drugą część od polonistki XD

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, gdy skomentujesz, podzielisz się ze mną swoją opinią dotyczącą danego postu. Lecz proszę, nie obrażaj nikogo :)