poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Podsumowanie miesiąca- sierpień 2015



Ostatni dzień tego upalnego miesiąca zapowiada się wspaniale, więc zanim rozpoczniemy nowy, podsumujmy sierpień ;)


Książki zrecenzowane

Jak wiecie z postu „wstępne plany recenzenckie” w sierpniu chciałam zrecenzować trzynaście książek. Nie napiszę, że mi się to udało, bo przez złe rozplanowane i ciągłe wyjazdy, nie zdołałam uporać się z dwoma książkami. Jednak te, które zrecenzowałam, przedstawiam poniżej:
1. „Klątwa tygrysa. Wyzwanie”- Colleen Houck
2. „Klątwa tygrysa. Wyprawa”- Colleen Houck
3. „Pandemonium”- Lauren Oliver
4. „Jedyna”- Kiery Cass
5. „Eragon”- Christophera Paoliniego
6. „Nigdy nie gasną”- Alexandry Bracken
7. „Złodziej pioruna”- Ricka Riordana
8. „Morze potworów”- Ricka Riordana
9. „Elita”- Kiery Cass
10. „Czerwona piramida”- Ricka Riordana
11. "Mroczne umysły"- Alexandry Bracken


Książki niezrecenzowane

Nie udało mi się wyrobić z dwoma książkami, z czego jedna to niesamowicie gruba lektura ;)
1. „Intruz”- Stephenie Meyer
2. „Requiem”- Lauren Oliver


Książki zakupione

W tym miesiącu nie kupiłam jakoś szczególnie dużo książek, ale biorąc pod uwagę to, że nie kupuję co miesiąc, tylko co trzy (następny we wrześniu), to sierpień był miesiącem wyjątkowym, w którym do mojej biblioteczki trafiły cztery książki:
1. „GONE. Zniknęli. Faza pierwsza: niepokój”- Michael Grant (kupione w sopockim Empiku)
2. „Dotyk Julii”- Tahereh Mafi (kupione w sopockim Empiku)
3. „Angelfall. Penryn i świat Po”- Susan Ee (kupione w krakowskim Matrasie)
4. „Szeptem”- Becci Fitzpatrick (kupione w krakowskim Empiku)


TAGi i LBA

Sierpień był również owocny pod względem wszelkich nominacji, a za wszystkie z nich bardzo dziękuję!

To chyba tyle, jeśli chodzi o podsumowanie sierpnia. Można powiedzieć, że był owocny pod względem zarówno recenzji, jak i nominacji, więc jestem bardzo zadowolona, lecz mam nadzieję, że we wrześniu lepiej rozplanuję czas, aby opublikować wszystkie planowane recenzje ;)

18 komentarzy:

  1. Ja przeczytałam piętnaście książek, ale do końca nie wiem, kiedy to się stało... myślałam, że przeczytałam ich mniej, ale wchodzę w listę recenzji na blogu, patrzę... 15?! Hehe, to się nazywa książkoholizm...
    Gratuluję świetnych wyników!
    Według mnie powinnaś dodać jeszcze coś w stylu: najlepsza książka przeczytana, najgorsza książka przeczytana, ilość stron przeczytanych itp.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za rady ;)
      Zacznę tak robić od przyszłego miesiąca :)

      Usuń
  2. I tak dobry wynik, ważne, że książki przeczytane :) Chętnie przeczytałabym "Dotyk Julii"

    Insane z przy-goracej-herbacie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ale sądzę, że w przyszłym miesiącu będzie mniej książek przeczytanych ;(

      Usuń
  3. Bardzo dużo przeczytałaś :) I jeszcze wyrabiasz się z recenzowaniem, u mnie to fatalnie wypada :D
    Chciałabym skończyć Selekcję, więc "Jedyna" to taka chciejka dla mnie no i "Nigdy nie gasną". Jestem jakiś tydzień po skończeniu tomu pierwszego i już nie mogę się doczekać, aż dowiem się co dalej ^^ Widzę, też kolejne części "Delirium", z którymi mi jakoś nie po drodze. Serdecznie polecam Ci "Szeptem" i dalsze tomy, mi się bardzo podobały :)
    Udanego września :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boję się, że wrzesień nie będzie tak udany, jak sierpień, ale postaram się ;)
      "Szeptem" już prawie skończyłam i jestem zachwycona ;)

      Usuń
  4. Bardzo dużo jest tu książek, które chcę przeczytać.
    Pozdrawiam.
    http://miedzy--stronami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję świetnego wyniku! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. 11 zrecenzowanych książek, to świetny wynik! Czekam na recenzję "Requiem" ^^ Ooo... "Szeptem" i "Dotyk Julii" - oddaj! :D
    http://be-here-now-and-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oddam! XD
      Polowałam na nie już długo, więc te książki do mój obecny skarbik <3

      Usuń
  7. I tak dużo przeczytałaś. Mój wynik jest bardzo podobny, gdyż w sierpniu udało mi się przeczytać 12 książek :) To powodzenia we wrześniu, żebyś była z niego już w pełni zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :*
      Postaram się, ale mam bardzo złe przeczucia :/

      Usuń
  8. Niesamowity wynik! Ja sama dla porównania zrecenzowałam jedynie cztery książki, chociaż przeczytałam ich jedenaście. Chyba robię się coraz bardziej leniwa...

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo Ci zazdroszczę takiego wyniku! Ja niestety nie miałam tyle czasu ze względu na pracę.. Mam nadzieję, że we wrześniu przeczytam trochę więcej niż tylko 4 książki ;(
    Pozdrawiam!

    http://niekulturalna-o-kulturze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, gdy skomentujesz, podzielisz się ze mną swoją opinią dotyczącą danego postu. Lecz proszę, nie obrażaj nikogo :)