wtorek, 11 sierpnia 2015

#Taylor Swift bookTAG



Hej, dzisiaj przybywam do Was po wielu zawirowaniach, napadach przerażenia i gniewu, a to wszystko przez brak Internetu z tego gorąca! Musiałam używać darmowego Internetu na tablecie, ale i on postanowił zrobić mi na złość i wolno działać. Ale na szczęście wszystko już opanowane i mogę przejść do rzeczy…
Zostałam nominowana do Taylor Swift bookTAG przez Martynę z bloga majkabloguje.blogspot.com (dziękuję Ci! :*) ale nie przedłużając…

We Are Never Ever Getting Back Together
Książka/seria, którą kochałeś, ale teraz się z nią rozstałeś?

Dary Anioła to kiedyś była jedna z moich ulubionych serii, ale wystarczyła jedna opinia jakiejś recenzentki i stwierdziłam, że jednak niektóre wątki w książkach Cassandry Clare nie są takie dobre, jak pierwotnie myślałam ;(

Red
Książka z czerwoną okładką na Twojej półce

Cóż… wybrałam „Klątwę tygrysa.Wyzwanie”, ale myślałam również nad „Elitą” czy „Wybranymi”. Ale padło jednak na moją ulubioną z tych trzech…

The Best Day
Książka, która wywołuje nostalgiczne wspomnienia

Oczywiście, że Harry Potter! Szczególnie moja ulubiona część „Więzień Azkabanu”.

Love Story
Książka z zakazaną historią miłosną

Skoro miłość w „Delirium” jest zakazana, to powieść ta zdecydowanie pasuje :)

I Knew You Were Trouble
Książka ze złym bohaterem, którego kochasz mimo wszystko


UWAGA SPOJLER!
No oczywiście, że Maven z „Czerwonej królowej”! Wybór był bardzo trudny, ale padło w końcu na tego, którego ostatnio dodałam do Listy Ulubieńców ;)

Innocent
Książka, której zakończenie ktoś Ci zaspojlerował

To było straszne. Dostałam po tym uraz i trzyma się ze mną już pół roku… Przyjaciółka/doradczyni/Czyste Zło zaspojlerowała mi „Po zmierzchu”, czyli książkę, na którą czekałam miesiące. Przez ten spojler, nie skończyłam czytać… ;(

Everything Has Changed
Bohater, który przeszedł największą przemianę


Hmm… myślę, myślę, zaraz coś wymyślę… [dwie i pół godziny później] Wiem! Dużą przemianę widać w Lenie z „Delirium”. Z początku była nieśmiała, może nawet strachliwa i ślepo wierzyła w każde słowo padające ust rządzących, ale po spotkaniu Alexa się zmieniła i wielką zmianę widać w niektórych rozdziałach „Pandemonium”.

You Belong With Me
Najbardziej wyczekiwana premiera książkowa

W tej chwili to ta książka zaprząta moją główkę <3 Ale premiera dopiero w 2016!

Forever and Always
Ulubiona para książkowa

Ugh... jest wiele par książkowych, które uwielbiam! Hmm… Powiedziałabym, że Ruby i Liam, ale ich romans nie był szczególnie zarysowany, więc wybieram Lenę i Alexa!

Come Back, Be Here
Książka, której nikomu nigdy nie pożyczysz
Nie ma takiej, ponieważ obecnie próbuję jakoś upierdliwie przekonywać najbliższych znajomych do czytania (i nieźle mi się udaje!), więc muszą mieć skądś książki, czyż nie? ;)

Teardrops On My Guitar
Książka, która wywołała u Ciebie potok łez

Oj, proszę! Ja płaczę na prawie wszystkich książek, czy to ze smutku, czy ze śmiechu, bo jak gdzieś (a nawet w kilku miejscach) wspomniałam- STRASZNIE wszystko przeżywam, a już szczególnie wydarzenia książkowe. Aczkolwiek wybieram moją ulubioną książkę, czyli „Mroczne umysły”, ponieważ jej zakończenie rozszarpało moje serce na wiele kawałków, które nadal nie są posklejane (ma ktoś dobry kleeej??)

Shake It Off
Książka, którą kochasz tak bardzo, że masz w nosie hejterów

Ech… ich też jest sporo, ale zostanę przy ulubionych „Mrocznych umysłach



Ja nominuję:
Autorkę bloga pattbooks.blogspot.com

14 komentarzy:

  1. Koniecznie muszę zdobyć serię książek Bracken ;)
    Świetne odpowiedzi. Też zostałam nominowana do tego tagu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam i czekam, aż przeczytam Twoje odpowiedzi :)

      Usuń
  2. DZIĘKUUUUUUUUUUUUJĘ <3 Uwielbiam muzykę Taylor, na pewno odpowiem, może w sobotę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczekam XD
      Muszę zobaczyć Twoje odpowiedzi! :)

      Usuń
  3. Muszę przeczytać Czerwona Królowa, podobno książka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominację! Świetne odpowiedzi, nie znam większości z tych książek, ale mi się podobały ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki prześwietny TAG *-*
    Oh, współczuję spoilerów! :/ Mi zaspoilerowano "Gwiazd naszych wina", no niby bym się sama domyśliła, ale jednak nienawidzę spoilerów :/ [mam wyrzuty sumienia, bo zaspoilerowałam Aredhel odcinek Doktora..xd].
    Wut, co to za piękna okładka "Darów"? Uwielbiam swoje wydanie ale ta runa <3 Ja teraz stronię od recenzji, żeby nie przytrafiło mi się to samo co Tobie xD
    Muszę się w końcu zabrać za "Mroczne umysły". Lecę czytać recenzję :3
    Boże przenajświętszy, prawie przeczytałam spoiler dotyczący "Czerwonej Królowej". Boże, zawał.XD
    Jeszcze przede mną, biorę udział w book tourze z nią związanym i totalnie nie mogę się doczekać<33
    Pozdrawiam,
    wyspa-ksiazek1.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Gwiazd naszych wina" również mi zaspojlerowao, ale to było dawno temu, gdy koleżanka obejrzała film i chciała koniecznie podzielić się swoją opinią ;)
      "Dary anioła" mam w trzech wydaniach XD "Miasto kości" ma okładkę filmową (z której jestem bardzo dumna), "Miasto popiołów", "Miasto szkła" i "Miasto upadłych aniołów" jeszcze inną (ale z tego samego wydania, co "Mechaniczny książę" i "Mechaniczna księżniczka"), a "Miasto zagubionych dusz" i "Mechaniczny anioł" to jeszcze coś innego i to mnie drażni! Patrzeć na półkę i widzieć takie zróżnicowanie :/
      "Mroczne umysły" gorąco polecam :)
      Dobrze, że napisałam "Uwaga spojler", bo dopiero po opublikowaniu, zdałam sobie sprawę, że to bardzo duży spojler i trzeba jakoś ostrzec czytelników, żeby nie psuli sobie lektury :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Chciałabym bardzo przeczytać "Czerwoną królową" :)
    Ślicznie Dziękuję za nominację!!! :* Na pewno odpowiem na pytania z obu tagów :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurczę muszę sięgnąć po "Mroczne umysły" coś czuje, że ta lektura mnie pochłonie do reszty :D No i też czekam na II tom Czerwonej Królowej <3 Złamane serce, dalej go kocha! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, że "Mroczne umysły" Ci się spodobają ;)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, gdy skomentujesz, podzielisz się ze mną swoją opinią dotyczącą danego postu. Lecz proszę, nie obrażaj nikogo :)