sobota, 29 sierpnia 2015

Tolkienowski TAG Książkowy



Dzisiaj sobota i postanowiłam opublikować (w końcu!) Tolkienowski TAG Książkowy, do którego nominowała mnie Yelle z latajace-ksiazki.blogspot.com
Bardzo, bardzo dziękuję! Nie przepadam za twórczością Tolkiena, ale TAG zrobię z radością ;)



1. Drużyna pierścienia,
Czyli ulubiona książkowa paczka przyjaciół

Ach, to chyba oczywiste, że wybieram Hermionę, Harry’ego i Rona, prawda? Jednak muszę przyznać, że to najbardziej zgrani i lojalni przyjaciele ze wszystkich książek, które czytałam ;)


2. Pierścień,
Czyli ulubiona książka o władzy

Sądzę, że taką moją ulubioną książką władzy jest „Czerwona królowa”. Nadaje się? Myślę, że tak ;)


3. Bilbo Baggins- włamywacz,
Czyli książka, która nieoczekiwanie wkradła się do mojego serca

Dziewięć żyć Chloe King.Upadła” z pewnością tutaj pasuje. Nie miałam, co do niej jakichś wielkich oczekiwań (i słusznie), ale mimo to pozytywnie mnie zaskoczyła :)


4. Nazgul,
Czyli książka, która wzbudziła we mnie strach

Do tej pory nie przeczytałam takiej książki, niestety. A może to dobrze??


5. Sam Gamgee,
Czyli bohater, który mógłby zostać moim przyjacielem

To pytanie już się gdzieś pojawiło i jeśli mnie pamięć nie myli, to było to w „MyLittlePonyBookTAG”, więc odpowiem tak, jak tam. Ruby z „Mrocznych umysłów” zdecydowanie mogłaby zostać moją przyjaciółką :)


6. Eowina i Faramir,
Czyli ulubiona książkowa para

To pytanie też już gdzieś był, ale nie pamiętam gdzie ;( Może w „Taylor Swift BookTAG”? Nieważne… Moją ulubioną książkową parą od dawna są Lena i Alex z „Delirium”.


7. Sauron,
Czyli znienawidzona książkowa postać

Ania z „Mojej mrocznej strony”. Jak sobie ja przypomnę, to mnie wręcz skręca z irytacji. Nie potrafiła wydusić z siebie ani grama emocji, ale to już jest tak właściwie błąd autorki, która napisała tak złą książkę.


8. Gandalf,
Czyli ulubiony pisarz-czarodziej

J.K.Rowling, zdecydowanie! Myślcie, co chcecie, ale swego czasu wierzyłam, że jest ona czarownicą, bo zdawało mi się, że nie można wymyślić tak szczegółowego świata ;)


9. Gollum,
Czyli bohater książki, któremu współczuję

Współczuję Kishanowi z „Klątwytygrysa”. Biedaczek, swego czasu zakochał się w narzeczonej swojego brata, co doprowadziło do tragedii (i to nie jednej), a później pokutował przez te trzysta lat i… nie zdradzę więcej, aby nie być podłą dla tych, którzy jeszcze nie czytali :)


10. Hobbiton,
Czyli moja książkowa ojczyzna

Mam ich kilka! Alagaesia, Kyralia, Illea, Norta…



Ja nominuję:
Autorkę bloga suomianne.blogspot.com

8 komentarzy:

  1. Moją ojczyzną jest Dystrykt 12. Dorastałam wraz z Peetą Mellarkiem, a kiedy on został wylosowany w Igrzyskach, załamałam się i przeniosłam do Hogwartu. Niestety Voldemort zabił moich najbliższych przyjaciół, a że nie byłam zbytnio lubiana, trudno mi było bez nich żyć. Po skończeniu szkoły natychmiast przybył do mnie Grover wraz z wiadomością, że moją prawdziwą matką jest Atena, więc następne trzy lata spędziłam na Obozie Herosów. Od tej pory mieszkam w Idrisie, a moim mężem jest niezastąpiony Jace. <3
    Miałabym problemy z odpowiedzią na ostatnie pytanie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten tag jest super! :D Zostałam do niego nominowana i nie mogę się oprzeć mu po prostu! :3

    LeonZabookowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie ci kochana dziękuję, ale uhh... aż wstyd się przyznać ale... nie czytałam Władcy Pierścieni. Jak byłam malutka oglądałam z wujkiem i ciocią film i tak się przeraziłam, ze nadal boję się przeczytać tę podobno cudowną serię. Jednak postaram się wykonać Tag.
    Buziaki!
    www.filigranoowa.blogspot.com
    PS nie mogę odpowiadać na twoje komentarze na moim blogu :( szukałam powodu ale nadal nie wiem czemu :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Super TAG.
    Pozdrawiam.
    http://miedzy--stronami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe odpowiedzi. Co do ulubionej paczki przyjaciół to mój wybór byłby taki sam jak Twój :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrobione :)

    http://artemis-shelf.blogspot.com/2015/08/zalege-tagi-i-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny jest ten TAG ;) Gratuluję nominacji! ;)
    Niektórych książek, które wymieniłaś, nie czytałam, ale chętnie nadrobię te zaległości ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, gdy skomentujesz, podzielisz się ze mną swoją opinią dotyczącą danego postu. Lecz proszę, nie obrażaj nikogo :)