sobota, 1 sierpnia 2015

Wstępne plany recenzenckie na sierpień 2015



Zaczął się sierpień, połowa wakacji za nami, a ja zapragnęłam podzielić się z Wami moimi wstępnymi planami recenzenckimi na ten miesiąc. Jako że recenzje wstawiam w każdy poniedziałek, środę i piątek, obliczyłam, że w sierpniu będzie czas na trzynaście recenzji :)
Będę musiała się wyrobić z czytaniem książek ;)
Ale zanim przedstawię te trzynaście tytułów, chciałabym zaznaczyć, że plany recenzenckie mogą się zmienić. Zapewne wiele osób wie, że czasami do naszej biblioteczki może dojść długo wyczekiwany tytuł i wtedy aż nie wypada go odłożyć na następny miesiąc ;)



Na zdjęciu brakuje trzech książek, których niestety chwilowo nie posiadam:

„Mroczne umysły”- Alexandry Bracken

„Eragon”- Christophera Paoliniego

„Elita”- Kiery Cass

Pozostałe:

„Intruz”- Stephenie Meyer

„Kroniki Rodu Kane. Czerwona Piramida”- Ricka Riordana

„Klątwa tygrysa. Wyzwanie”- Colleen Houck

„Klątwa tygrysa. Wyprawa”- Colleen Houck

„Nigdy nie gasną”- Alexandry Bracken

„Jedyna”- Kiery Cass
 
„Pandemonium”- Lauren Oliver

„Requiem”- Lauren Oliver

„Percy Jackson i bogowie olimpijscy. Złodziej Pioruna”- Ricka Riordana

„Percy Jackson i bogowie olimpijscy. Morze Potworów”- Ricka Riordana

Tak wstępnie wygląda mój plan recenzencki na sierpień 2015 :)
Jeśli macie jakieś pytania, piszcie w komentarzu!

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. I z tego powodu jestem szczęśliwa :)
      W dodatku ostatnio doszedł jeszcze"Dotyk Julii", którego recenzja również pojawi się w tym miesiącu ;)

      Usuń
  2. Woow! Ambitnie! :) Powodzenia w czytaniu! Będę wyglądać Twoich recenzji. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Seria Selekcja już za mną. W moim odczuciu jest lekka, łatwa i przyjemna, ale okropnie niedopracowana ;)
    Seria Delirium też już została przeze mnie przeczytana, ale nie zrobiła na mnie dobrego wrażenia... wręcz przeciwnie. Uważam, ze szkoda papieru na taką szmirę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż... jak to mówią: "ile osób, tyle opinii" ;)
      Mi osobiście podobała się pierwsza część trylogii Delirium :)
      A co do Selekcji, to zgadzam się, że jest niedopracowana, ale mimo to miło mi się czytało ;)

      Usuń
  4. Większość z tych książek przeczytałam xx

    http://patrysjahasmikmero.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam na swojej półce tylko "Intruza" - nieprzeczytanego ;)
    Czekam na Twoje recenzje :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój egzemplarz również leży na półeczce nieprzeczytany. Jednak wkrótce się do zmieni ;)

      Usuń
  6. Spory stosik. Powodzenia! Eragon bardzo fajny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że zdążę go przeczytać w tym miesiącu ;)

      Usuń
  7. "Intruza" i "Percyego Jacksona" wspominam świetnie ;)
    Życzę miłego czytania i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne plany, zazdroszczę tylu wspaniałych pozycji i czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam :)
      Recenzje w każdy poniedziałek, środę i piątek :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, gdy skomentujesz, podzielisz się ze mną swoją opinią dotyczącą danego postu. Lecz proszę, nie obrażaj nikogo :)