czwartek, 3 września 2015

Book haul #1



Nawet nie wiecie, jak się cieszę! Po powrocie ze szkoły, okazało się, że zawitał do mnie listonosz i zostawił wspaniałą paczuszkę (a raczej podrzucił sąsiadce), na która czekałam! A co w tej paczce? Oczywiście, książki. Jednak nie zwykłe, tylko te, które kupiłam na wyprzedaży u Lustra Rzeczywistości na jej blogu (www.lustrorzeczywistosci.pl). Nawet nie wiecie, jak się opłacało! Za całą jedną, sześciotomową serię zapłaciłam jedyne… 60 złotych! To wypada 10 złotych za książkę, więc jestem bardzo szczęśliwa ;)
To książek, dorzucono mi również zakładkę i dwie słodkie bransoletki, za które bardzo dziękuję! <3





Niezwykła opowieść o Nieśmiertelnych i nowym świecie, w którym prawdziwa miłość nigdy nie umiera.
Pewnego koszmarnego dnia szesnastoletnia Ever Bloom traci w wypadku samochodowym najbliższą rodzinę. Od tej chwili staje się medium – słyszy myśli różnych ludzi, widzi ich aurę i dzięki przelotnemu choćby dotykowi może poznać ich przeszłość. Te nadprzyrodzone umiejętności sprawiają, że otoczenie traktuje ją jak dziwadło, więc Ever zamyka się w sobie i odgradza od świata.
Wszystko się zmienia, kiedy dziewczyna poznaje Damena Auguste’a. Tylko on potrafi wyciszyć dudniące w jej głowie głosy i wejrzeć w jej duszę. Dzięki niemu Ever wchodzi w świat alchemii i magii, dowiadując się rzeczy, o których zwykły śmiertelnik nie ma pojęcia. Kim jest Damen? Skąd pochodzi? Jakie sekrety skrywa? Na te pytania Ever nie zna odpowiedzi. Wie jedynie, że zakochała się bez pamięci i że jej życie wkrótce zmieni się nie do poznania.
- lubimy czytać



* "Ever"
* "Błękitna godzina"
* "W cieniu klątwy"


* "Mroczny płomień"
* "Nocna gwiazda"
* "Na zawsze"



Zamieściłam wyłącznie opis pierwszej części, ponieważ w następnych opisach mogą pojawić się swego rodzaju spojlery, czego chcę uniknąć jednocześnie dla Was i dla siebie :)
A teraz drobniutka informacja, a nawet i dwie ;)
Recenzja pojawi się jeszcze pod koniec tego tygodnia, a nastepny book haul będzie najprawdopodobniej w październiku ;)

29 komentarzy:

  1. O, nowe książki <3 Uwielbiam, muszę w końcu jakiejś sobie sprawić, bo cierpię na czytelnicze-papierowe pustki, bo mam same nowości w ebookach :<

    LeonZabookowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie cierpię ebooków! Nie wiem, jak możesz je czytać ;) Zazdroszczę Ci tego, ale i tak, gdybym nie miała swojego problemu, nie chciałabym nigdy czytać ebooków :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Niestety, recenzja pierwszej części będzie najprawdopodobniej dopiero w październiku ;(

      Usuń
  3. Ta seria wydaje się być bardzo ciekawa :D poczytam o niej na LC ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również bardzo zaciekawiła i dlatego zdecydowałam się na zakup :D

      Usuń
  4. Super! Książki znalazły nowy dom:) Miłego czytania:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że już dotarły i cieszę się, że cieszysz się z zakupu ;) Zapraszam cześciej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa, bo sądziłam, że przyjdą najwcześniej w przyszłym tygodniu ;)

      Usuń
  6. Czytałam tę książkę wieki temu, ale chyba tylko pierwszą część. Potem te wszystkie paranormal romance mi się przeżarły. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie właśnia naszła ochota na tego typu książki ;)

      Usuń
  7. Sama złożyłam ostatnio dwa zamówienia i jedno już przyszło, na drugie wciąż czekam ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej nominowałam Cię do Liber Blog Award. Szczegóły na moim blogu.
    http://autografymufinki.blogspot.com/2015/09/nominacja-do-liber-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś nie wydaje mi się mega ciekawa, chyba sobie odpuszczę... Wydaje mi się strasznie sztampowa :P
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie miła ;)
      Dotąd nie znam osobiśfie nikogo, kto czytał tę książkę :)

      Usuń
  10. To może być ciekawe. Może się z nią zapozna.
    Pozdrawiam.
    http://miedzy--stronami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wielką nadzieję, że będzie ciekawe ;)

      Usuń
  11. Niezła zdobycz. Moja znajomość tej serii kończy się na tym, że kojarzę okładkę. Czy to jest o wampirach? (jestem na nie uczulona). Jeśli nie, to kiedyś przeczytam ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego, co słyszałam o tej książce, nie ma w niej wampirów ;)

      Usuń
  12. Kompletnie nie moja bajka, ale miłej lektury życzę.

    http://przy-goracej-herbacie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Heeej ! :* nominacja czeka na Cb: http://majkabloguje.blogspot.com/2015/09/lubimyczytac-tag.html#more :D :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś uwielbiałam książki w tym typie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nowe zdobycze zawsze bardzo cieszą, a zwłaszcza gdy trafi się na jakieś okazje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam serii, tym bardziej czekam na recenzję!
    www.oczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, gdy skomentujesz, podzielisz się ze mną swoją opinią dotyczącą danego postu. Lecz proszę, nie obrażaj nikogo :)