piątek, 4 września 2015

Celebrity BookTAG i Sweet BookTAG



Dzisiaj za jednym zamachem zrobiłam dwa TAGi: Celebrity BookTAG i Sweet BookTAG, do których nominowały mnie kolejno Paulina z bloga Rude recenzuje i Martyna z Majka bloguje. Bardzo dziękuję za nominacje!! :*



Celebrity booktag


Emma Watson
Książka z piękną, kick-ass’ową bohaterką




Ryan Gosling
Książka z najgorętszym męskim bohaterem



Brangelina
Ulubiona para literacka




Shailene Woodley
Niedawno odkryty autor, które pokochałaś


 Victoria Aveyard

Josh Hutcherson
Ulubiona krótka książka




Dwayne Johnson
Ulubiona gruba książka



Leonardo DiCaprio
Książka z najbardziej przykrą śmiercią




Kristen Stewart
Najnudniejsza książka




Ian Somerhalder
Najbardziej przesłodzona książka

 Nie spotkałam się z taką książką ;)

Jennifer Lawrance
Idealna książka lub seria




Sweet BookTAG


Donut
Książka, w której czegoś Ci brakowało



Pudding
Książka z rozlazłym bohaterem

 Raczej nie spotkałam się z taką książką ;)

Lody
Książka, która zmroziła Ci krew w żyłach




Czekolada
Książka, którą możesz czytać w kółko i w kółko, która nigdy się Tobie nie znudzi




Ciastko
Książka, która złamała Ci serce




Cukierek
Ulubiona krótka książka, tudzież książka z dzieciństwa




Tort
Najcudowniejsza książka, która zawsze wprawia Cię w dobry nastrój i której niczego nie brakuje




Ja nominuję:

Możecie zrobić oba TAGi, lub ten, który bardziej Wam się spodobał ;)

14 komentarzy:

  1. Dziękuję, za nominację. Och, zgadzam się z "Wielkim Mistrzem", płakałam rzewnymi łzami za moim ulubionym czarnym magiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również. To działo się tak szybko, że zanim zdążyłam się spostrzec, już skończyłam czytać ;(

      Usuń
  2. Mi też 'Czerwona królowa' złamała serce... Mój ukochany Maveeeen <.>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że w następna część pojawi się jak najszybciej! Muszę się przekonać, czy to wszystko prawda :)

      Usuń
  3. Dziękuję za nominację :) Pottera również mogłabym czytać na okrągło, gdyby nie to, że tyle innych książek czeka na przeczytanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego powodu, ja również już od dłuższego czasu nie czytałam "Harry'ego Pottera" :(

      Usuń
  4. Fajny TAG.
    Pozdrawiam.
    miedzy--stronami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam Cię, do zrobienia go na swoim blogu :)

      Usuń
  5. Ciekawy tag, z Rywalkami się zgodzę, kocham tę okładkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W Wybranych brakowało dobrze skonstruowanego wątku romantycznego, zamiast tego dostaliśmy... coś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, Allie nigdy nie mogła się zdecydować, kogo wybierze :/

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Więc może Ty również zrobisz go na swoim blogu?? ;)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, gdy skomentujesz, podzielisz się ze mną swoją opinią dotyczącą danego postu. Lecz proszę, nie obrażaj nikogo :)