piątek, 11 września 2015

Liebster Blog Award #3 #4



Te nominacje otrzymałam kolejno od autorek blogów autografymufinki.blogspot.com oraz suomianne.blogspot.com. Dziękuję! Pytania są bardzo fajne, więc od razu do nich przejdę ;)



Od Autografy Muffinki

1. Jaki jest Twój ulubiony film?
Hmm… nie mam jednego ulubionego. Sądzę, że wszystkie Marvela ze świata Avengers (Iron Man, Thor, Kapitan Ameryka, Avengers itp.), Kraina Lodu, Harry Potter, oj dużo tego ;)

2. Jaki jest Twój charakter?
No cóż… z pewnością jestem zdrowo stuknięta (ale to przez moje przyjaciółki, mają na mnie zły wpływ! ^^), szczera, złośliwa, troskliwa, ciekawska, czasem leniwa… hmm… kreatywna?

3. Jakie jest Twoje największe marzenie?
Nauczyć się angielskiego i spotkać moich idoli, móc z nimi porozmawiać, zrobić zdjęcie itp. ;)

4. Bez czego nie wychodzisz z domu?
Telefonu, odrobiny pieniędzy, lekkiego makijażu, słuchawek ^^

5. Jakiej muzyki słuchasz?
Rock- One Direction i 5 Seconds of Summer. Zdarza się, że Adama Lamberta czy co tam wpadnie w ucho ;)

6. Twoja ulubiona książka?
„Mroczne umysły”- Alexandry Bracken

7. Co najbardziej lubisz robić?
Czytać, pisać, słuchać muzyki, spotykać się z przyjaciółkami, fantazjować :)

8. Ile masz przyjaciół?
Cztery najbardziej zaufane przyjaciółki pod słońcem ^^ Z trzema z nich należę do paczki, bo jesteśmy równo szajbnięte i wymyślamy dziwne… rzeczy (nie pytajcie), a z czwartą to rozmawiam na spokojnie ;)

9. Jak długo prowadzisz bloga?
Od końca lipca. To jakieś półtora miesiąca?

10. Czy masz ulubioną parę butów?
Trampki w kwiatki na podwyższeniu, krótkie kozaki na koturnie.

11. Jaka część garderoby jest Twoją ulubioną?
Nie mam takiej ;)


Od Biblioteczki Suomi

1. Czy była taka książka, którą przerwałaś w pewnym momencie i za nic nie chciałaś jej kończyć, bo tak odrzuciła Cię pewna scena?
W „Po zmierzchu” zaspojlerowano mi pewną scenę i odkąd się dowiedziałam, nie mogę przeczytać tej książki.

2. Co aktualnie czytasz?
„Ever”- Alyson Noel, „Dotyk Julii”- Tahereh Mafi, „GONE. Zniknęli. Faza pierwsza: niepokój”- Michaela Granta, „Angelfall. Penryn i świat Po”- Susan Ee.

3. Wolisz szybką akcję, czy przeżycia wewnętrzne?
Zależy od mojego nastoju ;)

4. Jest pewien gatunek literacki, który zaczęłaś czytać niedawno, a wcześniej go nienawidziłaś? Jaka książka otworzyła Ci na niego oczy?
Nie ma ^^

5. Jakie cechy charakteru najbardziej irytują Cię w bohaterach literackich?
Dwulicowość, niezdecydowanie, sztuczność, fałszywość…

6. Znaczysz w jakiś sposób ciekawe cytaty, czy jednak nie zwracasz na to uwagi?
Potrzebuję cytatów do recenzji, więc naturalne, że zwracam na nie uwagę. Zwykle przyklejam do strony, kolorową karteczkę samoprzylepną ;)

7. Podaj trzy słowa, które opisują najlepszą książkę na świecie.
Obszerna, zjawiskowa, oryginalna.

8. Kawa czy herbata?
I to, i to ;) Kawusię piję dla smaku, herbatkę, gdy czytam :)

9. Do jakiego domu w Hogwarcie należysz?
Kiedyś powiedziałabym Gryffindor, potem Ravenclaw, teraz Slytherin ;)

10. Jak zaczęła się Twoja przygoda z czytaniem?
Gdy miałam osiem lat, siostra kupiła mi pod choinkę pierwszą część Harry’ego Pottera, mimo sprzeciwów mamy, która sądziła, że to za trudna dla mnie lektura. Czytałam ją codziennie i skończyłam w miesiąc. To była moja pierwsza przeczytana książka, ale gdyby nie ona, nie zaczęłabym mojej przygody z czytaniem. A zawdzięczam to mojej siostrzyce. Dziękuję, Milka <3

11. Co sądzisz o moim blogu?
Rewelacyjny :) Czytelny i zgrany kolorystycznie ^^


Moje pytania:
1. Twoja ulubiona piosenka?
2. Masz rodzeństwo?
3. Który, według Ciebie, członek zespołu One Direction z pierwszego składu jest najprzystojniejszy? (musiałam XD)
4. W Twoim pokoju panuje porządek, czy raczej bałagan, chaos?
5. W jaki sposób spędzasz wolny czas?
6. Twoje ulubione imię żeńskie i ulubione imię męskie?
7. Jaki preferujesz gatunek książek?
8. Cukierki czy ciastka?
9. Twoje wymarzone miejsce na wakacje?
10. Kolekcjonujesz coś? Jak tak, to co?
11. O której godzinie budzisz się najczęściej, w ciągu tygodnia?

Nominuję:

11 komentarzy:

  1. Wow, jak ogarniasz te wszystkie książki na raz? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za nominację ;)
    Ciekawie odpowiedziałaś na pytania, dużo się o Tobie dowiedziałam ;) Lubię czytać LBA i poznawać w ten sposób autorów blogów.

    http://ruderude-czyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za nominację.
    Pozdrawiam.
    http://miedzy--stronami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję nominacji ;)
    www.oczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie najbardziej w bohaterach literackich denerwuje, gdy są takimi ciepłymi kluskami, które nie wiedzą, co zrobić ze sobą i swoim życiem, przez cały czas tylko narzekają, a inni muszą wszystko robić za nich. Irytujące maks.

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ci się udaje czytać tyle książek na raz? Ja mogę maksymalnie dwa tytuły łączyć, z większą liczbą nie daję rady.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne odpowiedzi ;)
    Och, jednak nie jestem jedyną osobą, która czyta wiele książek na raz
    Blondie in Wonderland

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też zawsze czytam po kilka książek na raz, taki chyba brzydki nawyk...
    ściskam ;*
    Latające książki

    OdpowiedzUsuń
  9. Z opóźnieniem, ale odpowiedziałam na nominacje. Przepraszam, że tak późno i dziękuje za nią. ;)
    http://smieszna-nazwa.blogspot.com/2015/09/liebster-blog-award-vol1011.html

    OdpowiedzUsuń
  10. One Direction to nie rock. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem ^^
      Ale gdybym napisała pop, przyjaciółka byłaby.... niezadowolona delikatnie mówiąc, więc stwierdziłam, że lepiej napisać tak ;)
      Ale brawo za czujność!! :*

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, gdy skomentujesz, podzielisz się ze mną swoją opinią dotyczącą danego postu. Lecz proszę, nie obrażaj nikogo :)