niedziela, 27 września 2015

Lubimy czytać TAG



Wreszcie wzięłam się w garść i zabrałam za zrobienie tego TAGu od Lilianny M.Scott z bloga Majka bloguje, bo mam już od niej kilka zaległych nominacji. Przepraszam, kochana, że musiałaś tyle czekać! Obiecuję, że w najbliższym tygodniu odpowiem na wszystkie nominacje od Ciebie!



1. Jaka książka została ostatnio oznaczona jako „przeczytana”?
To był „Dotyk Julii”- Tahereh Mafi. Niesamowita książka! Polecam! <3



2. Co ostatnio odznaczyłaś jako „chcę przeczytać”?
O jeju… myślę, myślę i sądzę, że była to chyba „Alicja w krainie zombie” Geny Showalter ^^


3. Co planujesz przeczytać jako następne?
To będzie albo „Cień węża” Ricka Riordana, albo „Więzień labiryntu” Jamesa Dashnera :)

4. Czy masz listę życzeń na lubimyczytać.pl?
Emmm… chyba tak XD Dawno tam nie zaglądałam w celu innym niż dodanie książki do biblioteczki jako „przeczytana” lub „chcę przeczytać”, więc nawet nie pamiętam ;)



5. Jaką książkę planujesz kupić jako następną?
Zapewne gdzieś po koniec października będę zamawiała książki, więc na pewno „Aplikację”- Lauren Miller, a jeśli zajdę wcześniej do Matrasa do zakupię „Restart”- Amy Tintery.



6. Czy masz jakiejś ulubione cytaty na lubimyczytać.pl?
Oczywiście, że tak. Kilka z serii „Mrocznych umysłów”, „Selekcji”, „Angelfall” i jeszcze jakichś innych ;)



7. Jacy są Twoi ulubieni autorzy na lubimyczytać.pl?
Rick Riordan, Lauren Oliver, Alexandra Bracken, Kiera Cass, Colleen Houck :)



8. Czy jesteś w jakichś grupach na lubimyczytać.pl?
Nieee… z tego, co mi wiadomo, to raczej nie ^^


Wyjątkowo nie nominuję nikogo, bo nie jestem pewna, kto ma konto na lubimyczytać.pl, a kto nie ;)

20 komentarzy:

  1. Chciałabym w końcu wziąć się za Dotyk Julii i Więźnia labiryntu - szczególnie ta druga pozycja chodzi za mną już od dłuższego czasu!

    medycy nie gęsi, też książki czytają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Dotyk Julii" polecam serdecznie, a "Więźnia labiryntu" mam zamiar przeczytać już w najbliższym tygodniu :)

      Usuń
  2. Bardzo fajny TAG. Nigdy wcześniej takiego nie spotkałam.
    Pozdrawiam.
    Między Stronami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja spotkałam się z nim dopiero po otrzymaniu nominacji ;)

      Usuń
  3. Dotyk Julii przecudna cała seria. Jestem świeżo po Więźniu Labiryntu - też bomba! Alicja w krainie zombie, mam w planie zakupić znaleźć na kiermaszach w Rzeszowie :D No i Aplikacja to moje must have na urodziny *.*

    Buziaki! :* Trochę masz tych nominacji ode mnie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z następnymi częściami Julii postaram się zapoznać w przyszłym miesiącu ^^
      A w mojej miejscowości niestety nie ma żadnych kiermaszów ;(
      Mam nadzieję, że uda Ci się jak najszybciej przeczytać "Aplikację" :*
      A nominacji jeszcze dwie!!

      Usuń
  4. A ja nawet nie mam konta na LC, haha, jakoś nie potrzebuję. Ale uważam, że z IŚ jest najwięcej takich poruszających do głębi cytatów. Weź w końcu przeczytaj :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahaha postaram się, ale mam dużo książek do przeczytania i przyjaciółki wciąż podrzucają nowe ^^

      Usuń
  5. Poluję na "Więźnia labiryntu" już od pewnego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że niedługo uda Ci się upolować ;)

      Usuń
  6. Też robiłam ten TAG i bardzo mi się podoba. Może z racji tego, że uwielbiam tę stronę :) "Restart"- o tak- sama z niecierpliwością czekam na ten tytuł, a "Dotyk Julii" spokojnie czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Restart" już miałam kupić, to okazało się, że w Matrasie nie ma tej książki i nie da się zamówić :/

      Usuń
  7. "Więźnia labiryntu" oraz "Aplikację" również mam w planie czytać :) Ooo, uwielbiam Lauren Oliver za jej "Delirium" ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Więźnia labiryntu" przeczytam w przyszłym tygodniu, "Aplikację" zamawiam pod koniec miesiąca, a "Delirium" już czytałam i jestem pod wrażeniem :)

      Usuń
  8. Po raz kolejny muszę powtórzyć, że mnie Dotyk Julii nie powalił, a zakończenie wręcz zniechęciło do kontynuowania serii. Alicje w Krainie Zombie również czytałam i nawet mam swój egzemplarz, ale jest to książka z dużym potencjałem, ale niestety gorszym wykonaniem, tylko jest plus, że chcę dać tej serii jeszcze jedną szansę. Czytałam jeszcze Mroczne Umysły i Selekcje. Kilku moich ulubionych autorów pokrywa się z twoimi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja "Alicję w krainie zombie" baaardzo chcę przeczytać ;)

      Usuń
  9. Zdecydowanie polecam Alicję, ale co do Dotyku Julii to mnie osobiście irytowały ciągłe powtórzenia :D
    Również muszę przeczytać Więźnia Labiryntu - tak dużo o nim słyszałam, ale nigdzie nie mogę znaleźć ;)

    Pozdrawiam ;D
    http://myfantasticbooksworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja "Więźnia labiryntu" pożyczam od przyjaciółki ;)

      Usuń
  10. Ja również nie jestem w żadnej grupie na lubimyczytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ani ja... Ale planuję to zmienić. :-) Spośród wymienionych książek bardzo chciałabym przeczytać "Dotyk Julii". Bardzo lubię tag o Lubimyczytać.pl, bo sama często zamieszczam tam opinie i śledzę nowości. :-)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, gdy skomentujesz, podzielisz się ze mną swoją opinią dotyczącą danego postu. Lecz proszę, nie obrażaj nikogo :)