środa, 16 września 2015

My Big Bookish Wedding TAG



Cóż… do tego TAGu nikt mnie nie nominował (więc i ja nikogo nie nominuję), ale tak bardzo mi się spodobał, że MUSIAŁAM go zrobić! Podpatrzyłam go na blogu zakladkaa.blogspot.com


ZASADY: najpierw losuję tytuł jednej z dziesięciu wybranych książek, do każdego z pytań. Następnie książkę otwieram na dowolnej stronie, wybieram imię pierwszego bohatera, którego dostrzegę i to on będzie pełnić konkretną funkcję na moim weselu ;)

1. Osoba, która pomoże Ci wybrać suknię ślubną (kobieta)
Moja prywatna miętowa maszyna do losowania poszła w ruch i padło na… Ruby z „Mrocznych umysłów”! No pięknie, czyli Liam nie będzie moim mężem :/ Ale Ruby przyda się taka odskocznia, a że byłaby moim zdaniem dobrą przyjaciółką, z pewnością świetnie by mi doradziła :P


2. Osoba, która urządzi Ci wieczór panieński (kobieta)
Padło na Clary z „Miasta kości”! Yyyy… nie wiem, czy podoła, czy przez przypadek nie sprowadzi mi hordy demonów, aczkolwiek mogłoby być ciekawie ;)


3. Osoba, która doprowadzi Cię do ołtarza (mężczyzna)
Hahaha… Król Kaspian z „Opowieści z Narnii. Podróż Wędrowca do Świtu” odprowadzi mnie do ołtarza!! Toż to zaszczyt ;) Mam tylko nadzieję, że uda mu się przyjechać. Albo wiem! Będę miała wesele w Narnii!!


4. Ksiądz
Zanim wylosuję, chcę podkreślić, że księdzem na moim prawdziwym ślubie będzie moja przyjaciółka, która w naszej „paczce” ma ksywkę Ksiądz Kapłan ;)
Ale wracając… Nie mam szczęścia, bowiem padło na Mare z „Czerwonej Królowej”, a miałam chociaż minimalną nadzieję, że Maven będzie moim mężem :/ No ale Mare jako ksiądz… ceremonia może być ciekawa ;)


5. Szczęściara, czyli ta, która złapie welon (kobieta)
Laylah z „Angelfall” dostąpi tego zaszczytu. Ta podła anielica wyjdzie najszybciej za mąż! Aż nie mogę uwierzyć i współczuję wybrakowi ;)


6. Osoba, która wygłosi przemówienie (mężczyzna)
Maxon z „Rywalek” idealnie nada się do tej roli! Książę (a potem król) wygłosi przemówienie na moim ślubie! Wychodzi, że jeden król będzie przemawiał, a drugi doprowadzał do ołtarza ;) Niezłe mam znajomości ^^


7. Osoba, która zajmie się muzyką (mężczyzna)
Spełnił się mój największy koszmar. Sohan Kishan Rajaram z „Klątwy tygrysa” nie będzie ze mną przy ołtarzu składać przysiąg małżeńskich, tylko przełączał piosenki! Kishanie, wierzę w Ciebie, dasz sobie radę! ;)


8. Król parkietu
Hahaha, królem parkietu został Eragon! No nie wiem, czy to przez alkohol, czy to, że znajdzie się w przyszłości, ale sądzę, że jego tańce mogą być… hahaha, ciekawe ;)


9. Osoba, która za dużo wypije i wyląduje pod stołem (mężczyzna)
No nie! Moja ostatnia deska ratunku będzie pijana leżała pod stołem! Patch, jak Cię znajdę, to powyrywam skrzydełka! ;)


10. MĄŻ
Z wielką rozpaczą i strachem otworzyłam książkę „Dziewięć żyć Chloe King. Upadła” i mój wzrok zatrzymał się na… Brianie! Nie jest w sumie tak źle, ale i tak nie sądzę, żebyśmy wytrwali w tym związku dłużej niż dwa lata. Trzymajcie za nas kciuki i czujcie się zaproszeni na wesele! ;)

15 komentarzy:

  1. O rany, świetny Tag, jest bardzo zabawny :D Świetne odpowiedzi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Wiem, że TAG jest świetny, urzekł mnie od perwszego zerknięcia ;)

      Usuń
  2. Czytałam Opowieści z Narnii. Podróż wędrowca do świtu.
    Pozdrawiam.
    http://miedzy--stronami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czytałam tylko trzy pierwsze części, bo następne wydawały mi się nienaturalnie, ale wiem, jak zakończy się seria ;)

      Usuń
  3. Czyżbyś bardziej lubiła Mavena niż Cala? :D Jeśli tak to piąteczka ! CK niespecjalnie mnie porwała, ale ten chłopak to cud miód malina ( Maven oczywiście) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cala w ogóle nie polubiłam, ale Maven jest idealny!! (no może prawie) ;)

      Usuń
  4. Clary i urządzania wieczoru panieńskiego... już to widzę hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha zawsze przy czytaniu tego TAGu nie potrafię się powstrzymać od uśmiechu :D

    Pozdrawiam, Lucy z Cmentarza zapomianych książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, ale to jeden z ciekawszych TAGów, które miałam przyjemność robić ;)

      Usuń
  6. Świetny tag! Ja bym chyba wolała króla Kaspiana za męża, hiihi
    ściskam :*
    Latające książki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest na trzecim miejscu wśród tych panów ;)

      Usuń
  7. Bardzo ciekawy i pomysłowy TAG! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda?? Mam nadzieję, że niedługo znajdę równie przyjemny TAG ;)

      Usuń
  8. A co to Ty mi tu za plecami o mnie?? A że jesteś Dowódcą Armii Demonów, to się nie pochwali! Zaraz się poskarże Konkubinatorowi i Szatanowi (już mnie przywróciła do funkcji), zobaczysz przedłuży Ci czas do urlopu o kolejną wieczność, naślę na Ciebie zwierzęta leśne, albo Samanti(o Boże...), albo zlożymy Cię w ofierze i tak nigdzie nie znajdziemy ofiary z plombą gwarancyjną
    Mam nadzieję, że zrobilam Ci wystarczającą wioche
    Z poważaniem-kochający Ksiądz ;-)
    Ps. Za kare nie zjem nic jutro!!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, gdy skomentujesz, podzielisz się ze mną swoją opinią dotyczącą danego postu. Lecz proszę, nie obrażaj nikogo :)