poniedziałek, 19 października 2015

Be Room Cliff BookTAG



Niedawno dodałam The Name BookTAG, ale muszę nadrabiać zabawy od Lilianny M.Scott, więc dzisiaj mamy Be Room Cliff BookTAG ^^

Bohaterki, które wybrałam:
1. Ruby z „Mrocznych umysłów”
2. Julia z „Dotyku Julii”
3. Nora z „Szeptem”
4. Chloe z „Dziewięć żyć Chloe King”
5. Mare z „Czerwonej królowej”
6. Nimfadora z „Harry’ego Pottera”
7. Penryn z „Angelfall”
8. Lena z „Delirium”
9. Allie z „Wybranych”
10. Eleonora z „Eleonory i Parka”
11. Sadie z „Czerwonej piramidy”
12. America z „Rywalek”
13. Ania z „Mojej mrocznej strony”
14. Kelsey z „Klątwy tygrysa”
15. Sonea z „Gildii Magów”

RUNDA I: Nimfadora – Sonea – Ruby
Be: Ruby
Room: Nimfadora
Cliff: Sonea
Muszę przyznać, że dłuższy czas zastanawiałam się nad Ruby i Nimfadorą. Jednak wybrałam bohaterkę mojej ulubionej książki, bo w końcu jest dziewczyną Liama (<3), a Dora… nieciekawie kończy. Z Soneą nie miałam takiego problemu, bo nigdy nie zżyłam się z tą bohaterką ;)

RUNDA II: Lena – Kelsey – Allie
Be: Kelsey
Room: Lena
Cliff: Allie
Gryzłam się sama ze sobą, ale stwierdziłam, że jeśli będę Kelsey, będę mogła „odrobinkę” zmienić zakończenie… wszystkiego. Lena po przemianie wydała mi bardzo ciekawą bohaterką, więc pewnie byłaby lojalną i wspaniałą przyjaciółką. Za to Allie i jej ciągłe niezdecydowanie mnie bardzo irytowało.

RUNDA III: Eleonora – Julia – Ania
Be: Julia
Room: Eleonora
Cliff: Ania
Chcę być Julią, bo ma ciekawą zdolność i z pewnością NIGDY bym nie uciekła od Aarona ;) Eleonora to ciekawa persona, więc ciekawie by było być z nią w pokoju, a Ani wprost nienawidzę, więc tutaj nie miałam ani odrobiny wątpliwości.

RUNDA IV: Chloe – Penryn – Sadie
Be: Penryn
Room: Chloe
Cliff: Sadie
Tutaj miałam albo taką propozycję, albo zmienić Penryn jako przyjaciółkę z pokoju, Chloe zrzucić z klifu, a być Sadie, bo w końcu ta ostatnia podoba się Anubisowi (<3). Ale w końcu stwierdziłam, że Penryn są bardzo lojalna, odważna i kochająca dziewczyna, więc z przyjemnością zamieniłabym się w nią, a Sadie mimo wszystko jest tak drażniąca, że nie potrafiłabym z nią rozmawiać.

RUNDA V: Nora – Mare – America
Be: Mare
Room: Nora
Cliff: America
Proszę państwa, oto najtrudniejsza runda! Mare udało mi się łatwo dopasować, bo w końcu była blisko Mavena, ale w żaden sposób nie mogłam się zdecydować, gdzie przydzielić Norę i Americę. W końcu po bardzo, bardzo długim zastanowieniu stwierdziłam, że z klifu zrzucę Americę. To chyba przez to, że na początku „Rywalek” wydała mi się dwulicowa :/

8 komentarzy:

  1. Hiohio, niby książkoholiczka, a połowy bohaterek nie znam. Idealnie. Jestem z siebie taka dumna. Chyba będę musiała coś zmienić w liście książek do czytania. :)
    zaczytanabella

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię czytać tego typu tagi :) Ja Julią nie chciałabym być (chociaż może bym się do tego przekonała dzięki Aaronowi... :D) ze względu na jej nietypową umiejętność. Zanim nauczyła się ją kontrolować było przecież naprawdę nieprzyjemnie :/

    ocean-slow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam, że ja chyba nie chciałabym być Julią, właśnie ze względu na jej umiejętność, której przez długi czas nie umiała zaakceptować. Chociaż z drugiej strony mogłoby to być ciekawe, dzięki Warnerowi :D
    Aleja Czytelnika

    OdpowiedzUsuń
  4. Większość bohaterek znam. W części przypadków wybrałabym tak, jak ty, w części całkowicie inaczej. Całkowicie zmieniłabym ostatnią kombinację. Nigdy nie mogłabym być Mare. "Czerwona Królowa" to nie była powieść dla mnie, a jedyną postacią którą polubiłam i w której się szczerze zakochałam był Maven ;) Za to w rundzie pierwszej wybrałabym identycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba wygrałam książkową blogosferę, bo jedyną bohaterką, której nie znam, jest właśnie Ania, a skoro tak bardzo jej nie znosisz, niewiele straciłam:) I zgadzam się z tobą w stu procentach, ja również nie uciekłabym od Warnera! Ja właśnie zostałam nominowana do tego tagu, więc na pewno się u mnie za niedługo pojawi.

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
  6. Części, no dobra, większości bohaterek w ogóle nie kojarzę, (co jest ze mną nie tak?). Tag bardzo fajny, nie spotkałam go nigdzie wcześniej (albo nie pamiętam tego).
    Nominowałam cię do Courtship book tagu, szczegóły tutaj:
    http://raven-recenzje.blogspot.com/2015/10/courtship-book-tag.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja niestety się dołączam do Raven. Nie znam większości bohaterek, za to muszę przyznać, że tag jest bardzo ciekawy i oryginalny. :-)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, gdy skomentujesz, podzielisz się ze mną swoją opinią dotyczącą danego postu. Lecz proszę, nie obrażaj nikogo :)