czwartek, 29 października 2015

Book haul #2



Jestem z siebie bardzo zadowolona! A czemu? Ponieważ książki, które zamówiłam w niedzielę wieczorem, już wczoraj znalazły się w moich łapkach ^^
Nie jest ich wiele i nie wszystkie należą do mnie, bo zamawiałam wraz z przyjaciółką, ale jestem szczęśliwa z każdej nowej książki, która trafia na moją biblioteczkę :)





Oto książki, które zamówiła moje przyjaciółka:

  •   „Dom Hades”- Ricka Riordana
  • „Krew Olimpu”- Ricka Riordana

Nieważne jest to, że to są czwarty i piąty tom, a nie czytała poprzednich XD






A to książki, które ja kupiłam:

  • „Aplikacja”- Lauren Miller /*2 (jedna do konkursu) 
  • „Nieśmiertelni z Meluhy”- Amisha Tripathi’ego 
  • „Program 1. Plaga samobójców”- Suzanne Young

17 komentarzy:

  1. Super haul :) Pan Riordan jeszcze przede mną. Tak samo z apikacją i Plagą samobójców :)

    OdpowiedzUsuń
  2. „Nieśmiertelni z Meluhy”- jakie to tomisko O.O Przynajmniej tak na zdjęciu wygląda.

    P.S. Jeśli masz ochotę nominowałam Cię do LBA. Starałam się zadawać stricte książkowe pytania. Więcej szczegółów tutaj: http://atociwynalazek.blogspot.com/2015/10/lba.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Awww, Plaga, piękne zakupy :D ja już złożyłam swoje zamówienie na 10 książek *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Plagę samobójców i Aplikację mam w planach.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam jeszcze żadnej z książek :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam w planach "Nieśmiertelnych z Meluhy". Wygląda na grubą, a myślałam, że to coś cienkiego :)
    pozdrawiam :)
    Latające książki

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zakupy ;) Nie czytałam jeszcze żadnej z tych książek, ale bardzo chcę mieć "Plagę samobójców" ;)
    Aleja Czytelnika

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe zdobycze. Każda nowa książka w biblioteczce niezmiernie cieszy, prawda? Miłego czytania. :-))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i czekam na opinie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę w końcu przeczytać coś Riordana, bo wstyd..

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stosik ;) Zazdroszczę książek Riordana :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie przeczytałabym Aplikację. Miłego czytania :)

    Pozdrawiam :) Przy gorącej herbacie

    OdpowiedzUsuń
  13. Book haul naprawdę świetny :D
    Żadnej z tych książek jeszcze nie przeczytałam, ale myślę że w najbliższym czasie się to zmieni. :)
    Pozdrawiam ~Bacha
    http://dostatniejstrony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, gdy skomentujesz, podzielisz się ze mną swoją opinią dotyczącą danego postu. Lecz proszę, nie obrażaj nikogo :)