środa, 21 października 2015

Halloween- noc czytania



Już za równo dziesięć dni odbędzie się noc czytania z okazji halloween! Wydarzenie jest organizowanie przez podane u dołu posta blogi. Zachęcam WSZYSTKICH do wzięcia udziału! Ja osobiście chwytam za książkę i od 21:00 do 4:00 mam zamiar urządzić sobie maraton czytelniczy. Mam nadzieję, że uda mi się przeczytać całą książkę, którą sobie wybiorę (a będzie nią chyba „Angelfall. Penryn i Świat Po”, bo biedactwo czeka na półeczce już kilka miesięcy).
Książkoholicy, szykujcie dzbanki z herbatką i wiadra kawy, bo to będzie dłuuuga noc!



Wydarzenie na facebooku:

Blogi organizujące wydarzenie:

13 komentarzy:

  1. Ja "Penryn i świat Po" czytam teraz, bo skończyłam "Fangirl" i teraz zabieram się za nią. Szczerze, to... dobra, nie wiem czy chcesz znać moje odczucia :D
    Miłego Halloween!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że chcę!! Czekam na Twoją recenzję, bo sądzę, że zostanie dodana szybciej niż moja ;)
      Dziekuję! :*

      Usuń
  2. Oo, tak, w końcu legalna wymówka, by zarwać noc z książką! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O, ciekawa akcja :D Dobry sposób na spędzenie Halloween <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wezmę udział! <3 jutro napiszę post u mnie i TAGi od Cb ^^ :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za udostępnienie informacji ♥
    Mam nadzieję, że wytrwamy całą noc.Te wiadra kawy bardzo się przydadzą :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo chętnie wezmę udział w tym wydarzeniu. Dobrze, że w tym roku Halloween przypada na sobotę! ^^
    Wrzucam bannerek do siebie na bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju, cieszę się, że akcja spodobała Ci się na tyle, że postanowiłaś napisać o niej na blogu - dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Super akcja, ale ja chyba jednak nie dotrwam do 4 rano... Za to z przyjemnością przeczytam potem relację z wydarzenia. :-))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ahh kolejna osoba która kusi tym wydarzeniem, ale niestety, nie dam rady XD

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się ta akcja podoba, więc na pewno wezmę udział, choć nie wiem czy dotrwam do 4.00 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Akcja interesująca, ale jednak nie dam się skusić - moje dziecię tak mnie kopie po brzuchu, że wolę, aby nie rozregulował się mu cykl spania i aktywności, zatem pośpię w nocy, a poczytam w dzień. ;-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, gdy skomentujesz, podzielisz się ze mną swoją opinią dotyczącą danego postu. Lecz proszę, nie obrażaj nikogo :)