środa, 14 października 2015

Konkurs w Książkowym Świecie Mitchelii!! [zakończony]



W poprzednim poście spytałam, czy interesuje Was konkurs, w którym do wygrania będzie „Aplikacja”. Pomysł najwidoczniej się spodobał, więc już dzisiaj ogłaszam, że nadszedł ten dzień, kiedy sama organizuję mój pierwszy konkurs w Książkowym Świecie Mitchelii!



Nagroda:
Nagrodą jest nowiutki egzemplarz książki „Aplikacja”- Lauren Miller.

Regulamin:
1. Organizatorką konkursu jestem ja, Mitchelia Vitamo, autorka bloga W Książkowym Świecie Mitchelii.
2. Konkurs trwa od dzisiaj (14.10.15) do piętnastego listopada bieżącego roku (15.11.15) do godziny 23.59.
3. Ogłoszenie wyników nastąpi do pięciu dni od zakończenia konkursu.
4. Aby wziąć udział należy posiadać adres korespondencyjny na terenie Polski.
5. Na odpowiedź zwycięzcy czekam trzy dni. W przypadku, gdy nie otrzymam mailowej odpowiedzi, losuję następną osobę.
6. Aby wziąć udział w konkursie należy:
* zgłosić chęć udziału w celu zweryfikowania zgłoszenia
* być obserwatorem bloga przez Blogger lub Google + lub polubić fanpage bloga
* udostępnić baner konkursowy
* odpowiedzieć na pytanie konkursowe
7. Odpowiedź na pytanie konkursowe wraz ze zgłoszeniem należy wysłać na e-mail: ksiazki.mitchelii@gmail.com
8. Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu lub odwołania konkursu w przypadku, gdy liczba zgłoszeń będzie niższa od dziesięciu.

Zadanie konkursowe:
W tym konkursie są dwa takie zadania, ale wykonać musicie tylko jedno. Jedno jest trudniejsze i daje możliwość zdobycia dodatkowych losów, a drugie łatwiejsze i zapewnia tylko miejsce w konkursie.
Trudniejsze:
Zadanie polega na tym, że musicie odgadnąć co najmniej jedną z pięciu postaci, których opisy podam poniżej. Do każdego opisu (1-5) dopisujcie imię osoby i tytuł książki (młodzieżowej), z której dany bohater pochodzi. Do jednego pytanie możecie dopisać kilka odpowiedzi, jeżeli jedna z nich będzie poprawna, zaliczam. Od razu podkreślam, że niektóre pytania mogę nie być łatwe!
1. Pyskata, odważna dziewczyna o specyficznym kolorze włosów, która jest w stanie poświęcić własne życie za przyjaciół, mimo że trudno nawiązuje kontakty, bo jest nieufna w stosunku do nieznajomych.
2. Popularny, przyjazny chłopak, którzy przeszedł na złą stronę z nieznanych nikomu powodów. Ma niezwykłego ojca.
3. Odważny, spokojny chłopak, który pełnił kiedyś bardzo ważną funkcję, do czasu, aż próbował popełnić samobójstwo.
4. Książę żyjący w cieniu swojego brata, udający kogoś, kim nie jest, aby osiągnąć swój cel.
5. Dziewczyna, która z początku wydawała się chłodna i odpychająca, bo za wszelką cenę chciała osiągnąć swój cel, lecz z czasem pokazała swoje prawdziwe oblicze i zaprzyjaźniła się z główną bohaterką.
Łatwiejsze:
Zdaję sobie sprawę z tego, że nie wszyscy czytają tego typu książki. Jednak jeśli ktoś taki chce wziąc udział w konkursie może odpowiedzieć na nieco inne pytanie, a mianowicie:
Jaki jest Twój ulubiony gatunek literacki i dlaczego??
Od razu ostrzegam, że jest to tylko przepustka w konkursie i nie otrzyma się za nią dodatkowego losu.

Losy:
Dodatkowe losy można otrzymać przez:
* udostępnienie baneru (jedno obowiązkowo)
- na facebooku
- na blogu
- na tablicy Google+
* zaobserwowanie mojego bloga (jedno obowiązkowo)
- przez Bloggera
- przez Google+
- przez polubienie fanpage’a
* odpowiedzenie na zadanie konkursowe (jedna odpowiedź obowiązkowa)
- trzy prawidłowe +1 los
- pięć prawidłowych +2 losy
W sumie można zebrać 7 losów :)

Przykład zgłoszenia (wysłanego na mail!):
Zgłaszam się!
Obserwuję blogger: nie/tak, jako
Obserwuję Google+: nie/tak, jako
Lubię fanpage: nie/tak ,jako
Udostępniłam/em baner na blogu: nie/tak (link)
Udostępniłam/em baner na facebooku: nie/tak (link)
Udostępniłam/em baner na Google+: nie/tak (link)
Odpowiedź na zadanie konkursowe:

Powodzenia życzę!

25 komentarzy:

  1. To byłoby na tyle, jeśli chodzi o wzięcie udziału w konkursie - nie czytam młodzieżówek, nic mi nie dzwoni, czytając te opisy. Ale życzę powodzenia innym! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha no proszę ;)
      Uświadomiłaś mi coś! Specjalnie na takie przypadki dodałam "pytanie ratunkowe". Mam nadzieję, że to nieco ułatwi sprawę i jeszcze zdołasz wziąć udział w konkursie ;)

      Usuń
  2. Ojoj, nic mi te pytania nie mówią! O.o hahaha :)) Pewnie do każdego próbowałabym dopasować Harry'ego Pottera XD życzę innym powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się!
    Obserwuję blogger: TAK / jako Ada Puszkarska
    Obserwuję Google+: TAK / jako Ada Puszkarska
    Lubię fanpage: TAK / jako Ada Puszkarska
    Udostępniłam/em baner na blogu: TAK / http://miedzy--stronami.blogspot.com/p/konkursy.html
    Udostępniłam/em baner na facebooku: TAK / https://www.facebook.com/Mi%C4%99dzy-Stronami-513457158830573/
    Udostępniłam/em baner na Google+: TAK / https://plus.google.com/u/0/
    Odpowiedź na zadanie konkursowe: Nie mam swojego ulubionego gatunku literackiego. Czytam opis, który znajduje się z tyłu książki i jeśli mnie zaciekawi kupuję lub wypożyczam tą książkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W regulaminie jest napisane, że trzeba wysłać zgłoszenie na email, ale jesteś pierwsza, więc zaliczę :)
      1, 2, 3, 4, 5

      Usuń
  4. Ja sobie konkurs odpuszczam, bo akurat książka troszkę nie dla mnie.. ale życzę powodzenia reszcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trudne te zadania. Muszę się poddać :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Książkę mam i polecam wzięcie udziału :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłoszenie właśnie poleciało ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie do tej ksiazki tak bardzo nie ciągnie, więc sobie odpuszczę, bo wyczuwam elementy, które by mi obrzydziły lekturę, ale wszystkim życzę powodzenia!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Polecam inną młodzieżówkę "Czy wspoamniałam, że Cię kocham", konkurs na fb i też ma łatwe pytania ;)
    https://www.facebook.com/Stylowi/photos/pb.208083029289389.-2207520000.1445514727./832240890206930

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłoszenie napisane i wysłane :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wysłałam i boję się, że którąś niepoprawną odpowiedzią Ci coś zaspoilerowałam :/ Życzę powodzenia innym uczestnikom konkursu :)

    Druga Strona Książek

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, gdy skomentujesz, podzielisz się ze mną swoją opinią dotyczącą danego postu. Lecz proszę, nie obrażaj nikogo :)