piątek, 2 października 2015

Podsumowanie miesiąca- wrzesień


Witajcie, kochani! Bardzo, ale to bardzo przepraszam, że tak rzadko dodawałam posty we wrześniu. Obiecuję, że październik będzie lepszy, nadrobię zaległe TAGi i zwiększę ilość dodawanych recenzji, przysięgam!! A na razie podsumuję ten słaby w moim wykonaniu wrzesień:


Książki

1. „Szeptem”- Becca Fitzpatrick- 325 stron
2. „Moja mroczna strona”- Gabrielle Zevin- 380 stron
3. „Klątwa tygrysa. Przeznaczenie”- Colleen Houck- 383 strony
4. „Dotyk Julii”- Tahereh Mafi- 330 stron
5. „Requiem”- Lauren Oliver- 390 stron
6. „Ognisty tron”- Rick Riordan- 253 strony (nieskończone)
7. „Eleonora i Park”- Rainbow Rowell- 178 stron (nieskończone)
W sumie stron: 2239 stron
Najlepsza przeczytana książka miesiąca: „Klątwa tygrysa. Przeznaczenie”- Colleen Houck
Najgorsza przeczytana książka miesiąca: „Moja mroczna strona”- Gabrielle Zevin



TAGi i LBA
1. Oscarowy TAG Książkowy
2. Celebrity BookTAG
3. Sweet BookTAG
4. Liebster Blog Award #3
5. Liebster Blog Award #4
6. My Big Bookish Wedding TAG
7. Lubimy czytać TAG



No cóż, wrzesień nie był bogaty jeśli chodzi o książki przeczytane, ale na brak nominacji do TAGów i LBA nie mogę narzekać! W październiku biorę się do roboty i zdradzę, że już jutro można się spodziewać pewnej recenzji…

17 komentarzy:

  1. Nie mogę się doczekać tej recenzji ^*^
    Przeczytałam tyle samo książek, co Ty, no i jeszcze zaczęłam październik od cudownego Startera Lissy Price, którego zaraz lecę recenzować ^_^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny wynik. :) Oby w październiku poszło Ci jeszcze lepiej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mam nadzieję, że uda mi się poprawić wynik ;)

      Usuń
  3. Ne czytałam żadnej z tych książek, ale mam w planach. Gratuluję wyniku.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Eleonorę i Parka czytałam bodajże w sierpniu i muszę przyznać, że książka mnie wciągnęła, także jestem ciekawa Twojej opinii. W planach "na kiedyś" mam Dotyk Julii.
    Gratuluję wyniku. Mam nadzieję, że w październiku będziesz mogła pochwalić się jeszcze lepszymi wynikami.

    Pozdrawiam,
    Rude recenzuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Siedem książek to naprawdę dobry wynik. Mi w tym miesiącu udało się przeczytać jedynie trzy.

    papierowe-strony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To również bardzo dobry wynik!! W przyszłym miesiącu na pewno będzie lepiej!! :)

      Usuń
  6. Ile książek, które chciałabym przeczytać! :)
    Na razie wprawdzie poluję na 'Akademię Wampirów' i 'Pamiętniki Wampirów' a także 'Zmierzch' [czytałam, ale cii:)], ale "Klątwę Tygrysa" też muszę szybko nadrobić..
    Bardzo ładny wynik :)
    Eleonora i Park to książka, która musi trafić na moją półkę i jak dobrze pójdzie ubłaganie mamyy na kolejne książki to w końcu trafi :) Mam nadzieję, że pojawi się u ciebie jej recenzja ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na nową recenzję! x
    wyspa-ksiazek1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Akademię wampirów" czytałam, a "Klątwę tygrysa" koniecznie musisz przeczytać!!
      "Eleonorę i Parka" przeczytałam już dzisiaj i niedługo pojawi się recenzja :)

      Usuń
  7. Którą książkę, z przeczytanych we wrześniu, najbardziej polecasz? :) Pozdrawiamy :)
    http://ksiazkowezacisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej "Klątwę tygrysa. Przeznaczenie", ale to czwarta część serii i jeśli chodzi o pierwsze części to raczej "Dotyk Julii" ;)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, gdy skomentujesz, podzielisz się ze mną swoją opinią dotyczącą danego postu. Lecz proszę, nie obrażaj nikogo :)