środa, 21 października 2015

The Darkest Minds BookTAG


Natchnęło mnie do stworzenia własnego TAGu i tak oto powstał The Darkest Minds BookTAG, w oparciu o moją ulubioną książkę: „Mroczne umysły”- Alexandry Bracken ;)


Zielony Psi
Czyli bohater (bohaterka) o ponadprzeciętnej inteligencji.
Jak dla mnie takim bohaterem jest Anik Kadam z „Klątwy tygrysa”. Fakt, że ten mężczyzna miał kilkaset lat i pociąg do pogłębiania wiedzy, sprawił, iż pan Kadam był tak inteligentny, że potrafił odpowiedzieć na każde pytanie. Dokładnie KAŻDE.


Czerwony Psi
Czyli bohater (bohaterka), który lubi igrać z ogniem.
W pewnym sensie takim bohaterem jest Jace z „Darów Anioła”. Sarkastyczny, nieprzejmujący się uczuciami innych, nieziemsko odważny chłopak, który uwielbia niebezpieczeństwa. Tak, to zdecydowanie do niego pasuje.


Niebieski Psi
Czyli bohater (bohaterka), który zawsze potrafi kontrolować sytuację.
Na myśl przychodzi mi tylko jedno imię. MAVEN!! Maven z „Czerwonej królowej” był kimś, kto ciągle kontrolował sytuację, mimo że inni nawet tego nie dostrzegali.


Żółty Psi
Czyli bohater (bohaterka), który często wywołuje dreszcze u czytelnika.
U mnie dreszcze wywoływał Aaron Warner, ale z pewnością nie były one negatywne :)


Pomarańczowy Psi
Czyli bohater (bohaterka), który jest nieprzewidywalny i zawsze przeczuwa, co zrobią inni.
Matka Penryn z „Angelfall”. Ta kobieta zaskakiwała mnie raz za razem i ciągle wydawała się być o krok przed głównymi bohaterami ;)


Ruby Dale
Czyli ulubiona główna bohaterka
Cóż, taką moją ulubioną bohaterką jest właśnie Ruby, ale jej nie mogę wybrać, więc decyduję się na Lenę z „Delirium”. W późniejszym czasie była w końcu odważna i pewna siebie, a takie osoby lubię ;)


Clansy Gray
Czyli ulubiony antagonista
 UWAGA SPOJLER!!!!!!!!!!
Nie licząc samego Clansy’ego, sądzę, że takowym antagonistą jest Maven <3


Ruby & Liam
Czyli ulubiona para bohaterów
Lena i Alex!! Oni pasowali do siebie od początku, aż do samego końca, mimo że był taki… nijaki ^^


Alexandra Bracken
Czyli ulubiony autor (autorka).
Rick Riordan ^^ Ten pan jest tak kreatywny i posiada tak barwną wyobraźnię i styl, że nie sposób nie darzyć go szacunkiem ;)


Tak się kończy mój TAG ;)
Nominuję:


13 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za nominację :) już widzę, że niektórych pytaniach zgodzę się z tobą (m. in w drugim). Pierwszy raz słyszę o tym tagu, Mroczych Umysłów nie czytałam, ale chętnie wykonam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz słyszysz, bo to mój autorski TAG ^^

      Usuń
  2. Yay! Dziękuję! Bardzo się cieszę, bo lubię Mroczne Umysły, choć zakończenie mnie rozczarowało ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym Ci radziła jakoś ukryć ten spoiler do "Czerwonej królowej", bo to razi, a jednak chyba nie chcemy popsuć przyjemności z czytania, praaawda? *_*
    O już Cię lubię (no gdybym Cię wcześniej nie lubiła :P) za wspomnienie o Jacuniu moim kochanym *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha dziękuję bardzo za zwrócenie uwagi ;)
      Faktycznie, byłoby słabo, gdybym biednego czytelnikowi zaspojlerowała ^^

      Usuń
  4. Dzięki za nominację, fajny tag. Pewnie wyjdę na ignorantkę i wgl, ale co to jest ten np. Zielony Psi ? XD Jeszcze nie czytałam "Mrocznych umysłów" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W "Mrocznych umysłach" młodzież przez pewną chorobę nabyła nadprzyrodzone zdolności. Było ich pięć i każda zdolność została określona kolorem, a co za tym idzie, właściciel również. Tym sposobem na ponadprzeciętnie inteligentnych mówiono Zieloni, na kontrolujących ogień- Czerwoni, elektryczność- Żółci, umysły- Pomarańczowi, telekinezę- Niebiescy.
      Mam nadzieję, że wyjaśniłam to w miarę dobrze ^^

      Usuń
  5. Świetny tag :D Nie czytałam "Mrocznych umysłów", ale w fabule jestem mniej-więcej zotientowana, więc rozumiałam na czym opierają się kategorie :)
    ocean-slow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy tag! Nie czytałam jeszcze "Mrocznych umysłów" jednak mam już tę książkę zamówioną w bibliotece, więc nie pozostaje mi nic innego, jak na nią czekać ;)
    Aleja Czytelnika

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny tag, gratuluję pomysłowości! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za nominację i wiesz u mnie Aaron to samo <3 :D mam słabość do tego bohatera xD

    OdpowiedzUsuń
  9. hmm, nie czytałam Mrocznych umysłów i przyznam że nie mam pojęcia co to 'psi', ale tag wydaje sie bardzo fajny, świetne odpowiedzi :)

    http://castleona-cloud.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, gdy skomentujesz, podzielisz się ze mną swoją opinią dotyczącą danego postu. Lecz proszę, nie obrażaj nikogo :)