środa, 14 października 2015

The Name BookTAG i pewna propozycja



Heeej, kochani!
Czas nadrobić TAGi od Lilianny M.Scott z bloga Majka bloguje! Na pierwszy odstrzał idzie The Name BookTAG ;)
Zabawa polega na przypisaniu jakiejś książki każdej literce z imienia. Ja zrobię to szybko, ponieważ szykuję dla Was niespodziankę i myślę nad nią każdą wolną chwilę ^^

D- „Dotyk Julii”
O- „Ognisty tron”
M- „Mroczne umysły”
I- „Inna?”
N- „Nowicjuszka”
I- „Inne anioły”
K- „Klątwa tygrysa”
A- „Angelfall”

A jeśli chodzi o niespodziankę… czy mielibyście ochotę na konkurs, w którym do wygrania byłaby książka „Aplikacja”?? :*

13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Cieszę się :D
      Więcej szczegółów pod koniec października!

      Usuń
  2. Od razu mówię, że na konkurs się piszę :D Byłoby to losowanie, czy coś kreatywnego? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedzmy, że zgadywanka ;)
      Opiszę pięciu bohaterów i aby wziąć udział w konkursie trzeba będzie zgadnąć chociaż jednego. Wszystkie zasady opiszę pod koniec października ^^

      Usuń
  3. Aplikację już przeczytałam i naprawdę mi się podobała. Dlatego ogłaszam wszem i wobec, że warto po nią sięgnąć :D
    Muszę kiedyś wykonać ten tag, bo wszyscy go robią, a ja taka zacofana... <3
    Obserwuje i będę zaglądać <3:*

    http://moje-buki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo króciutki TAG, ale pomyślę nad jego wykonaniem ^^
    Konkurs z "Aplikacją", mówisz? Hmm... no to czekam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku jaki krótki tag..
    Chcemy Aplikacje!!!!!!
    Zapiskizgredka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Krótki i na temat ten TAG a jak dla mnie to świetne połączenie :D Niestety ja i konkurs nie damy rady, ponieważ mam problemy z komputerem i nie uda mi się zaobserwować bloga :/

    Pozdrawiam,
    Księgarz Cmentarny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabyś wziąć udział w konkursie. W końcu problemy z komputerem to nie Twoja wina. Wystarczyłoby, gdybyś w zgłoszeniu mi o tym przypomniała :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, gdy skomentujesz, podzielisz się ze mną swoją opinią dotyczącą danego postu. Lecz proszę, nie obrażaj nikogo :)