niedziela, 15 listopada 2015

Wyniki konkursu W Książkowym Świecie Mitchelii



Zanim wyłonię zwycięzcę tego konkursu, chciałabym bardzo przeprosić za moją nieobecność na blogu. Niestety, przeciągnie się ona do końca miesiąca. Tak się złożyło, że pierwszy konkurs mam w tę środę, potem w piątek, a ostatni w następny czwartek i jestem tak zmordowana nauką (w większości na normalne lekcje, bo oczywiście nikt nie rozumie, że konkurs), że tydzień będę chodzić jak zombie… Ale od początku grudnia wracam!! Mam mnóstwo książek, których recenzje chcę wstawić i od razu podkreślam, że pierwsza z nich pojawi się już pierwszego grudnia ;)
Ale nie przedłużając…
Zwycięzcą pierwszego konkursu W Książkowym Świecie Mitchelii
Jest…
Dagmara Janik!!

Serdecznie gratuluję, kochana!! Już zabieram się za pisanie maila ^^

9 komentarzy:

  1. Gratuluję zwyciężczyni! A konkursy - czyżby kuratoryjne? Mimo wszystko powodzenia i życzę jak najlepszych wyników!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nową recenzję (Klątwa tygrysa), no i na nowy wygląd bloga!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo :)
    Dagmara Janik

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, gdy skomentujesz, podzielisz się ze mną swoją opinią dotyczącą danego postu. Lecz proszę, nie obrażaj nikogo :)