poniedziałek, 21 grudnia 2015

Zapowiedzi- styczeń 2016



Witajcie, kochani! 
W tej piękny „zimowy” wieczór zachciało mi się zmiany! Co sądzicie o nowym wyglądzie bloga? Piszcie w komentarzach, czy Wam się podoba!
Ale oprócz tego zapragnęłam zapoznać się (i Was) z premierami interesujących mnie książek na najbliższy miesiąc (styczeń- jeśli ktoś zapomniał ^^)
A więc do dzieła! ^^

Tytuł polski: Pretty Little Liars. Mordercze
Autor: Sara Shepard
Wydawnictwo: Otwarte
Data premiery: 13.01.2016
Opis: Zawsze będę was obserwować. A.
Aria, Hanna, Spencer i Emily zostały oskarżone o zabicie Alison i wkrótce mają stanąć przed sądem. Wszyscy są przekonani o ich winie. Tylko one wiedzą, że zostały wrobione. Mają coraz mniej szans na uniknięcie więzienia, bo mordercze intrygi A. wciąż stanowią zagrożenie.
W obliczu nieuchronnego dziewczyny zaczynają postępować nierozsądnie i popełniają błędy. Ale to Emily podejmie najbardziej dramatyczną decyzję, która zmieni życie kłamczuch na zawsze.
Komentarz: Zapewne niektóre z Was ucieszą się na wieść, że Wydawnictwo Otwarte ogłosiło premierę następnego tomu Pretty Little Liars. Który to już? Szesnasty chyba… oj wiele ich, wiele… a ja mam zamiar wszystkie przeczytać!! Tylko kiedy?? Oto jest pytanie ^^



Tytuł polski: Porwana pieśniarka
Autor: Danielle L. Jensen
Wydawnictwo: Galeria Książki
Data premiery: 13.01.2016
Opis: Czasami trzeba zrobić coś niewyobrażalnego. Od pięciu stuleci trolle nie mogą opuszczać miasta pod ruinami Samotnej Góry. Więzi je klątwa czarownicy. Przez wieki wspomnienia o ich mrocznej i złowrogiej magii zatarły się w ludzkiej pamięci. Niespodziewanie pojawia się przepowiednia o związku, który złamie potężne zaklęcie. W Cécile de Troyes rozpoznano kobietę z przepowiedni. Zostaje więc porwana i uwięziona pod górą. Od pierwszej chwili w podziemnym mieście dziewczyna myśli tylko o jednym – o ucieczce. Trolle, które ją uprowadziły, są jednak inteligentne, szybkie i nieludzko silne. Porwana musi czekać na właściwy moment i stosowną okazję.
Z biegiem czasu dzieje się coś niezwykłego – w sercu Cécile kiełkuje uczucie do tajemniczego księcia, z którym została związana ślubem. Dziewczyna poznaje kolejne osoby, nawiązuje przyjaźnie i powoli uzmysławia sobie, że może być jedyną nadzieją dla mieszańców zniewolonych przez trolle czystej krwi. W mieście wybucha bunt. A Tristan, jej książę i przyszły król, jest jego tajnym przywódcą.
W miarę zanurzania się w świat skomplikowanych intryg politycznych podziemnego świata Cécile przestaje być córką prostego rolnika, staje się księżniczką, nadzieją całego ludu i czarownicą obdarzoną mocą dość potężną, by na zawsze zmienić Trollus, podziemne miasto.
Komentarz: Hmm… No cóż… mamy tu motyw porwanej dziewczyny, która z czasem zakochuje się w księciu, który najpewniej jest ideałem, bo i buntowi przewodzi i jest przyszłym królem. No i oczywiście dziewczyna ma do odegrania bardzo ważną rolę! Jednak mimo tych utartych schematów, książka wydaje się ciekawa, bo nie znam motywu pieśniarzy, a to samo w sobie może być bardzo intrygujące. Tylko jedno mnie dręczy. Czy ten opis nie jest pełen spojlerów?!



Tytuł polski: Kuracja samobójców. Program część 2
Autor: Suzanne Young
Wydawnictwo: Feeria Young
Data premiery: 13.01.2016
Opis: Sloane i James podjęli próbę ucieczki przed epidemią i programem, ale zagrożenie nie znikło. Bo program nie chce o nich zapomnieć...
Teraz, dołączywszy do grupy buntowników, muszą uważać na to, komu mogą zaufać, i znaleźć sposób na obalenie programu oraz powstrzymanie epidemii. A to jest bardzo trudne, gdy w pamięci mają tyle białych plam. Pomóc im może tylko kuracja – tajemnicza tabletka, która może przywrócić wspomnienia. Za bardzo wysoką cenę.
I istnieje tylko jedna dawka.
Komentarz: Tak! Tak, tak, tak! Gdy się dowiedziałam, że już za trzy (?) tygodnie premiera, skakałam z radości! Właśnie jestem w trakcie czytania „Plagi samobójców” (recenzja wkrótce ^^), więc po premierze, kupuję i tę część ;)



Tytuł polski: Wojownicy. Ogień i lód
Autor: Erin Hunter
Wydawnictwo: Nowa Baśń
Data premiery: 25.01.2016
Opis: Głęboko w mrokach lasu cztery klany wojowniczych kotów współżyją w niełatwej harmonii. Na horyzoncie pojawiają się jednak nowe niebezpieczeństwa. . .
Ognista Łapa jest już pełnoprawnym wojownikiem Klanu Pioruna, jednak to nie koniec jego kłopotów. Nadchodzi zima, koty z Klanu Rzeki spoglądają groźnie na ziemie bogatszych w pożywienie klanów, a słaby Klan Wiatru ze wszystkich sił stara się uniknąć zagłady. Rosnące napięcie między klanami przekształca się w otwarty konflikt.
Tymczasem Ognista Łapa obawia się zdrady wśród swoich. . .
Komentarz: Nie mam zielonego pojęcia, o czym jest pierwsza część. Bo to chyba nie jest pierwsza (ależ ze mnie recenzentka XD). Jednak brzmi interesująco. W końcu nie zawsze jest okazja przeczytać książkę o wojowniczych kotach. Bo ta książka jest o kotach, prawda?? Ktokolwiek czytał, ktokolwiek wie, może mnie wyprowadzić z ewentualnego błędu?? ^^



Tytuł polski: Niezwyciężony. Kroniki Nicka tom 2
Autor: Sherrilyn Kenyon
Wydawnictwo: Jaguar
Data premiery: 20.01.2016
Opis: Ten dzień w życiu Nicka Gautiera chyba nigdy się nie skończy. Owszem, udało mu się przeżyć liczne ataki zombie, ale teraz obudził się w świecie zmiennokształtnych i demonów czyhających na jego duszę. Nowy dyrektor jego szkoły ma o nim jeszcze gorsze zdanie niż poprzedni, a dziewczyna, z którą nie chodzi, chociaż jakby chodzi, jest pełna tajemnic, które go przerażają. Co więcej upatrzyły go sobie najmroczniejsze moce i jeśli do końca tygodnia Nick nie nauczy się ożywiać zmarłych, to sam trafi w ich szeregi.
Komentarz: Nie czytałam pierwszej części, ale seria wydaje się ciekawa. Jeden dzień, zombie, demony, czyhanie na duszę… tak, to wszystko, co lubię ^^ W dodatku mamy wątek szkolny, romansu (albo i nie, bo Nick nie jest chyba w pewny, czy ze swoją dziewczyną chodzi). Jednak zapowiada się ciekawa książka, więc przy najbliższej okazji, pomyślę o kupieniu sobie pierwszej części w prezencie ^^


A więc tak prezentuje się lista najciekawszych według mnie premier na styczeń następnego roku! Nie jest tak obfity jak tegoroczny październik, ale i tak jest kilka perełek w które warto się zaopatrzyć ;)

Wszystkie opisy pochodzą ze strony datapremiery.pl

14 komentarzy:

  1. Po dwie pierwsze sięgnę na pewno :D
    Pozdrawiam, Yvaine Sempere
    http://castleona-cloud.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Seria "Wojownicy" <3 Nie czytałem, ale zamierzam ;) Tak, to są walki kotów o tereny itp.
    Pozdrawiam
    czytaniapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety żadna z tych mnie nie zainteresowała, bo w większości przypadku nie czytałam pierwszego tomu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojeeej zapomniałam o dwóch książkach, które są przecudne i mnie urzekły!
    Niezwyciężony i Wojownicy. Ogień i Lód ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe pozycje wychodzą na początku następnego roku.
    Wygląd bloga bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już straciłam rachubę odnośnie tego, ile tomów Kłamczuch przeczytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszą część Wojowników przeczytałam całkiem niedawno i bardzo mi się spodobała. Wcześniej nie miałam styczności z książką która opisywała walki kotów, dlatego ta całkowicie podbiła moje serce. ;) Z niecierpliwością czekam na kontynuację.
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  8. Nowy wygląd bloga bardzo mi się podoba, bardziej niż poprzedni. :p
    Jakoś te książki mnie nie interesują. Choć, kto wie, może znajdę wśród nowości coś ciekawego?
    No i "Plagę samobójców" bardzo chcę przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiadają się naprawdę świetne nowości. Czekam na Kurację Samobójców, ale najpierw muszę przeczytać pierwszą część ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. W styczniu na pewno zakupie "Armadę" Ernesta Cline'a. Natomiast z tytułów, które wymieniłaś ciekawi mnie "Kuracja samobójców".
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. "Porwana pieśniarka" ma obłędną okładkę, mam nadzieję, że i reszta mnie zachwyci, bo mam zamiar przeczytać :)

    PS. Zapraszam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta pierwsza propozycja "Mordercze" powinna mi się spodobać,pozostałe nie są niestety w moim klimacie... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyznam, że żadna z zapowiedzi jakoś szczególnie mnie nie zainteresowała. Może przy okazji po którąś uda mi się sięgnąć, ale na pewno nie będę na nie oczekiwać z zapartym tchem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. "Porwana pieśniarka" brzmi ciekawie. Nie słyszałam w ogóle o tej książce :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, gdy skomentujesz, podzielisz się ze mną swoją opinią dotyczącą danego postu. Lecz proszę, nie obrażaj nikogo :)