wtorek, 26 stycznia 2016

Book haul #3



Witajcie, kochani ^^
Przepraszam, że ostatnio jest mnie bardzo mało w blogosferze, jednak przygotowuję się do następnych etapów konkursów i mam bardzo mało czasu na czytanie. Plusem jest to, że do końca miesiąca pojawią się na blogu zaległe TAGi, a już od początku lutego zasypię Was recenzjami ;)
Jednak dzisiaj mam dla Was coś innego, a mianowicie book haul :)
Książki pojawiły się u mnie już wczoraj, z czego jestem przeszczęśliwa i mam nadzieję, że szybko uda mi się przeczytać nowe zdobycze ^^

A oto one:


1. „Magnus Chase i bogowie Asgardu. Miecz lata”- Ricka Riordana
2. „Obsydian”- Jeniffer L. Armentrout
3. „Restart”- Amy Tintery
4. „Monument 14. Odcięci od świata”- Emmy Laybourne
5. „Program 2. Kuracja samobójców”- Suzanne Young

„Obsydian” właśnie kończę, więc to właśnie recenzja tej książki pojawi się na blogu pierwszego lutego ^^
Uwielbiam książki Ricka Riordana, więc nikogo nie powinien dziwić fakt, że zakupiłam egzemplarz pierwszego tomu jego nowej serii :)
„Plaga samobójców” mnie oczarowała, miałam dreszcze czytając ją i liczę, że jak najszybciej zapoznam się z dalszymi przygodami Sloane i Jamesa ;)
„Monument 14” i „Restart” chodzą za mną od dłuższego czasu. Obu nie mogłam dostać w księgarni w moim mieście, więc jestem szczęśliwa, że wreszcie dostałam je w swoje ręce ;)


A jakie książki pojawiły się w Waszych biblioteczkach w tym miesiącu??

32 komentarze:

  1. Wspaniały stosik! Jestem ciekawa Twojej opinii o "Obsydian", także cieszę się, że już za niecały tydzień będzie recenzja ^^ Bo właśnie słyszałam różne opinie o tej książce i sama zastanawiam się, czy sięgać po tę serię.
    Ja w tym miesiącu zakupiłam tylko kolejne tomy powieści Sparksa, tych co teraz wydaje Amber. I czekam na zamówienie, ale przyjdzie dopiero na początku lutego, na pewno pokażę wtedy swoje zdobycze na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie mogę zdradzić, że książka jest bardzo dobra, chociaż podobna do innej, którą już zrecenzowałam ^^
      Już się nie mogę doczekać, aż zobaczę Twoje nowe książki!! :*

      Usuń
  2. Strasznie zazdroszczę Magnusa i Obsydianu :3 kontynuację Plagi samobójców mam już za sobą i była równie fantastyczna co pierwsza część :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, cieszę się, że się nie zawiodę! Ostatnio czytam same książki, których kontynuacje już niestety nie utrzymują poziomu :/

      Usuń
  3. Uwielbiam Obsydian i czekan na Twoją opinię! :>
    U mnie akurat w tym miesiącu pojawiło się sporo książek: Troje, Tu i teraz, Angelgall, Mara Dyer. Zemsta i Dziedzictwo ognia :)))
    Pozdrawiam
    secretsofbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam tylko "Angelfall", ale to była niesamowita książka ;)
      "Marę Dyer" może kiedyś przeczytam ;)

      Usuń
  4. Jestem ciekawa Twoich wrażeń po przeczytaniu "Obsydianu". Również oczekuję recenzji innych zakupionych przez Ciebie pozycji ;)
    U mnie recenzja "Zbuntowanych", zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie recenzje pojawią się w lutym ^^

      Usuń
  5. Obsydian *o* Monument 14 czytałam i polecam :) u mnie pojawiła się Dziewczyna z Pomarańczami oraz Ember in The Ashes :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Ember in the Ashes" również posiadam i zabiorę się za tę książkę, gdy przeczytam pięć powyższych ^^

      Usuń
  6. Już nie mogę się doczekać Twojej recenzji o Obsydianie. Ja tę książkę po prostu kocham <3
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Fantastyczne książki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również ją pokochałam ^^
      Oby następne tomy były równie dobre ;)

      Usuń
  7. U mnie to się szykuje dopiero spory bookhaul, bo będzie... chyba z piętnaście książek :) Nie wiem, skąd mi się to wszystko wzięło, haha. A z Twojego stosu chętnie przygarnęłabym Kurację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyczekuję Twojego bookhaulu ^^
      Ja "Kurację samobójców" zacznę czytać jutro. Już się nie mogę doczekać!

      Usuń
  8. Miłego czytania:) U mnie Obsydian kurzy się na półce dłuższy czas, ale i tak się cieszę, że go mam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      No to czas najwyższy go przeczytać ;)

      Usuń
  9. Śliczny stosik. Mam nadzieję, że przygotowania do konkursów idą Ci dobrze. :) Czytaj sobie dla odstresowania i odsapnięcia, takie przerwy zawsze się przydają! :)
    _______________

    MAJUSKUŁA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem nieźle. Biologia już była, zostały tylko polski i niemiecki, czyli nie jest tragicznie. Tak właśnie robię :) Nie dałabym rady uczyć się bez przerwy ^^

      Usuń
  10. Może zamiast zasypywać czytelników tagami, poprzeplataj recenzje z nimi? :) Byłoby milej i ciekawiej :D
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiam się nad tym, bo mam już kilka recenzji napisanych ;)

      Usuń
  11. Sama chętnie bym sięgnęła po serię "Lux", ale jakoś mi z nią nie po drodze ;)
    Co do Suzanne Young, to jeszcze nie przeczytałam "Plagi samobójców", ale już ją zamówiłam i nie mogę się doczekać kiedy przeczytam :D
    Pozdrawiam i życzę przyjemnej lektury ;)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero przeczytałam pierwszy tom serii Lux, ale mam nadzieję, że następne będą równie dobre :)
      Dziękuję i wzajemnie :*

      Usuń
  12. Wspaniałe książki :-) . Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie poleczam całą serię "Monument 14"!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wkrótce zacznę pierwszy tom ^^ Nie mogę się doczekać!!

      Usuń
  14. U mnie znalazło się sporo nowych pozycji między innymi Złodziej pioruna, więc rozumiem zakup nowej serii Riordana Miecz lata:) Ja też z chęcią ją przeczytam:)
    No i poluję od jakiegoś czasu na Monument 14, ale nie mogę na nią trafić, może w końcu mi się uda, ponieważ strasznie mnie ciekawi pomysł autorki:) Pozdrawiam!
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Monumentu 14" już nie ma w księgarniach, niestety trzeba zamawiać przez internet :/

      Usuń
  15. Świetny stosik, miłego czytania! Nie mogę się doczekać recenzji Obsydianu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Recenzja "Obsydianu" już na blogu ;)

      Usuń
  16. Serię Lux mam w planach. Miłych lektur życzę!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, gdy skomentujesz, podzielisz się ze mną swoją opinią dotyczącą danego postu. Lecz proszę, nie obrażaj nikogo :)