wtorek, 12 stycznia 2016

Liebster Blog Award #5



Ten miesiąc stoi pod znakiem TAGów i zaległych nominacji, więc dzisiaj zaprezentuję Wam moje odpowiedzi do najnowszej nominacji do Liebster Blog Award ^^
Nominację otrzymałam od Maniaczki Książek z countrywithbooks.blogspot.com




1. Jakie masz plany na ferie zimowe?
Nie mam jakichś szczególnych. Zapewne przeniosę się w magiczną krainę o nazwie Kanapa w Salonie, przykryję peleryną z kocyka, przygotuję sobie magiczny wywar zwany herbatą i otoczę się moimi największymi skarbami- książkami. Och, no i będę się uczyła do drugich etapów konkursów. Pierwszy z nich już w ten piątek- trzymajcie kciuki! A poza tym wybieram się na naukę jazdy na nartach ^^

2. Ulubiony przedmiot w szkole?
Biologia. Do tego ewentualnie chemia i niemiecki.

3. Czy jesteś zadowolona z prezentów pod choinką?
Oczywiście, że tak! Zadziwiające, ale wszyscy trafili w mój gust, więc nic, tylko się cieszyć ;)

4. Książka, po którą dawno miałaś sięgnąć?
Jest takich wiele. Chociażby „GONE- zniknęli. Faza pierwsza: niepokój”- Michaela Granta.

5. Jaką książkę czytasz teraz?
Obecnie „Angelfall. Penryn i kres dni”- Susan Ee.

6. A jaką książkę przeczytałaś ostatnio?
To była „Ewangelia według Lokiego”- taka mitologia nordycka z punktu widzenia antagonisty ^^

7. Jaki jest Twój ulubiony film?
Och, to pytanie to jak wyrok śmierci- nie da się wybrać jednej odpowiedzi! Może to być zarówno film „Avengers”, jak i „Thor”, „Alicja w krainie czarów”, „Harry Potter i Więzień Azkabanu”, „Diabeł ubiera się u Prady”…

8. A jaki ulubiony aktor?
Tu nie mam problemu. Na pierwszym miejscu znajduje się Tom Hiddleston. A tuż pod nim miejsce zajmuje Robert Downey Jr.


9. Czy oglądasz jakieś seriale (nałogowo)?
Na razie nie, ale dzisiaj jest premiera pierwszego odcinka shadowhunters (serial Dary Anioła) i drugiego odcinka Kronik Shannary. Oba te seriale z pewnością będę oglądać ^^

10. Jakiej parze najbardziej kibicowałaś?
Nie jestem pewna czy chodzi o książkową, ale tak to potraktuję. Od początku kibicowałam Sloane i Jamesowi z „Plagi samobójców” ;)

11. Czy jest po Twojej myśli związek tej pary?
Przez większość książki nie, ale już tak! ^^ Mniej więcej…


Do tego LBA nie nominuję niestety nikogo, ale następnym razem już tak, przysięgam! ^^

16 komentarzy:

  1. Również uwielbiam Roberta Downey Jr. :D
    Świetne odpowiedzi - pozdrawiam serdecznie.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez czekam na Shadowhunters. Już od pół roku. Nie mogę uwierzyć że to dziś :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne odpowiedzi, a już na pewno spodobała mi się odp na pytanie 8! :D

    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/01/restart.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tych samych ulubionych aktorów. Świetni faceci. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku! Ja także uwielbiam filmy: Harry Potter, Diabeł ubiera się u Prady i Alicję <3
    Świetne odpowiedzi!
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Fantastyczne książki

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, też uwielbiam „Alicję”! I rzeczywiście, ten miesiąc jest pełen tagów, ale przyznaję, że przepadam za tym. :D

    MAJUSKUŁA

    OdpowiedzUsuń
  7. Uuuu. Nie cierpię niemieckiego... I też od dawna chcę przeczytać GONE
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!
    zaczytana-w-fantastyce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również nie mam żadnych konkretnych planów na ferie, więc pewnie będę robić to samo co Ty :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie akcje, bo dużo można dowiedzieć się autorze bloga. Ja także bardzo lubię biologię i niemiecki... w związku z tym ubolewam nad faktem, że w liceum zamiast być na rozszerzonym niemieckim zdecydowałam się na rozszerzony hiszpański. ;)

    Pozdrawiam
    ksiazki-inna-rzeczywistosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam to samo z serią GONE, trzeci tom stoi samotny na półce, a nawet się nie zapowiada na to, bym miała w najbliższym czasie zainwestować w dwa pierwsze ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Thor - świetny film :D
    Sloane i James ♥ :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Seria GONE jest świetna! Sięgaj po nią! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Serial Dary Anioła? To może być ciekawe.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje plany na ferie to również łóżko i herbatka! ♥
    Miłego wieczorku!

    skrytaksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kroniki Schannary O M G! Pokochałam ten serial. Ten świat, bohaterowie, przygody! Już wiem, że będzie jednym z moich ulubionych. Ba! Już jest :) A Shadowhunters również bardzo mi się spodobał jednak tu byłam przygotowana na coś specjalnego a w KS nie byłam gotowa na coś takiego genialnego! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ach, jak ja bym chciała mieć takie plany na ferie, ale ja nie mam ferii, tylko sesję ;_; tak bardzo zazdroszczę. Jeżeli lubisz mitologię nordycką to polecę Ci serial Wikingowie <3 Tak tu ładnie i przyjemnie, że aż obserwuję. Pozdrawiam!!

    ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, gdy skomentujesz, podzielisz się ze mną swoją opinią dotyczącą danego postu. Lecz proszę, nie obrażaj nikogo :)