wtorek, 5 stycznia 2016

Podsumowanie miesiąca- grudzień 2015



Grudzień minął, nadszedł styczeń, a wraz z nim podsumowanie ubiegłego miesiąca ;)
Na całe szczęście udało mi się przeczytać kilka książek i nieco nadrobiłam swoją listopadową nieobecność, ale to nadal nie jest to, czego oczekiwałam. Jednak styczeń również nie będzie jakiś wyjątkowy pod względem liczby przeczytanych książek, ale na luty patrzę pozytywnie ;)
No ale nie przedłużając, zapraszam do zapoznania się z moim podsumowaniem! :)



Książki
1. „Angelfall. Penryn i Świat Po” – Susan Ee – 353 strony
2. „Aplikacja” – Lauren Miller – 454 strony
3. „Po zmierzchu” – Alexandry Bracken – 509 stron
4. „Harry Potter i Kamień Filozoficzny” – J.K.Rowling – 319 stron
5. „Plaga samobójców” – Suzanne Young – 455 stron
6. „Tajemny ogień” – C.J.Daugherty, Cariny Rozenfeld – 380 stron

W sumie stron: 2470
Najlepsza przeczytana książka miesiąca: „Aplikacja” – Lauren Miller
Najgorsza przeczytana książka miesiąca: „Po zmierzchu”- Alexandry Bracken

W grudniu otrzymałam również kilka nominacji do TAGów i LBA, jednak wolałam skupić się głównie na recenzjach i dlatego zaległości nadrobię dopiero pod koniec stycznia, bądź w lutym ^^
Jeśli chodzi o książki, jestem zadowolona z wyniku. Większość tych książek była bardzo dobra, więc tym bardziej się cieszę, że je przeczytałam. A jak u Was wyglądał grudzień?? ^^

9 komentarzy:

  1. "Mrocznych umysłów" nie dałam rady przeczytać. Zrobiły się dla mnie za nudne. Jakoś nie było w tej książce takiego czegoś co by sprawiło, że dobrze się czytało.
    Buziaki :*
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję dobrego wyniku!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aplikacja to świetna książka, dlatego cieszę się, że tobie również się podobała! Trochę mnie martwi, że najmniej podobało ci się Po zmierzchu, bo mam ją za niedługo w planach. U mnie grudzień również był w porządku, mimo że szkoła dawała się we znaki :/

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje wyniku! Z książek wymienionych przez Ciebie przeczytałam tylko "Po zmierzchu" oraz "Angelfall...", ale planuje przeczytać "Plagę samobójców".
    Życzę zaczytanego stycznia :)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja czytałam jedynie "Harry`ego Pottera", ale "Tajemmny ogień" również mam w planach, jako że C.J.Daugherty poznałam już dzięki "Wybranym" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam sobie wczoraj Aplikację! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wynik, gratuluję! Z tych książek czytałam tylko Harry'ego, którego uwielbiam, jednak planuję też sięgnąć po Tajemny Ogień czy Plagę samobójców ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyniku. :) Przeczytałaś całkiem dobre książki, kilka z nich należy do moich ulubionych. :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, gdy skomentujesz, podzielisz się ze mną swoją opinią dotyczącą danego postu. Lecz proszę, nie obrażaj nikogo :)