środa, 24 lutego 2016

Środa pełna cytatów #1



Na dzisiaj przygotowałam post ze Środy Pełnej Cytatów. Zaprezentuję Wam dziesięć moich ulubionych cytatów z książek „Mroczne umysły”, „Elita”, a także „Delirium” ;). Żaden z nich nie pojawił się we wcześniejszych recenzjach.

Zapraszam do rozwinięcia!


1. "Życie nie jest życiem, jeśli się przez nie tylko prześlizgniesz. Wiem, że jego istota polega na tym, by znaleźć rzeczy, które mają znaczenie, i trzymać się ich, walczyć o nie i nie odpuścić.”
- „Delirium”


2. "Każdy, komu ufamy, na kogo, jak nam się wydaje, możemy liczyć, kiedyś nad rozczaruje. Pozostawieni sami sobie ludzie kłamią, mają tajemnice, zmieniają się, znikają, niektórzy za inną maską lub osobowością, inni w gęstej porannej mgle nad klifem.”
- „Delirium”


3. "To prawda, że często nie można odzyskać tego, co się kiedyś miało, ale można zamknąć ten rozdział i zacząć od nowa.”
- „Mroczne umysły”


4. "Wszystko będzie dobrze. Słowa, które tak naprawdę nic nie znaczą, które są mantrą rzucaną w przestrzeń i mrok jak rozpaczliwe próby uchwycenia czegoś, gdy się spada.”
- „Delirium”


5. "Chłodne powietrze wchodzi i wychodzi z moich płuc boleśnie, ale to dobry rodzaj bólu: ból, który przypomina, jak cudownie jest oddychać.”
­- „Delirium”



6. "Podaj mi chociaż jeden powód, dla którego nie możemy być razem, a ja podam ci sto argumentów dowodzących czegoś zupełnie przeciwnego.”
- „Mroczne umysły”



7. "Nie mamy sobie już nic do powiedzenia, ale nie potrafię po prostu odwrócić się na pięcie i odejść.”
- „Delirium”



8. "Ze wszystkich chorób najgorsze są te, które pozwalają człowiekowi wierzyć, że ma się dobrze.”
- „Delirium”



9. "Ale jak miałam dokonać wyboru, skoro obie możliwości były równie dobre? Jak mogłam podejmować decyzję, wiedząc, że tak czy inaczej jakaś część mnie będzie rozpaczać? Pocieszałam się myślą, że mam jeszcze czas. Mam jeszcze czas.”
- „Elita”



10. "Zatrzymuję się, chociaż wiem, że nie powinnam. To przez to, że kiedy wymawia moje imię, ono brzmi w jego ustach jak muzyka.”
- „Delirium”



To tyle na dzisiaj, kochani ^^
Mam nadzieję, że wybrane przeze mnie cytaty Wam się spodobały. Jak pewnie zauważyliście, najwięcej było z książki „Delirium”. Ci, którzy czytali, zapewne zrozumieją, bo wiedzą, że w tej powieści jest mnóstwo niesamowitych sentencji. A tych, którzy nie znają tego dzieła, zachęcam do przeczytania!! :*

10 komentarzy:

  1. O tak Delirium to skarbnica świetnych cytatów :)
    zksiazkawfotelu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej przypadły mi do gustu cytaty z "Delirium"
    zaczytana_bella

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę w końcu przeczytać Delirium :)
    Pozdrawiam,
    SzumiąBooki

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne cytaty! Z chęcią będę czytać inne posty z tego cyklu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne cytaty! Zdecydowanie Delirium ich pełno w swojej treści <3
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Books obsession

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Delirium :D dawno to czytałam więc mam sentyment do tej serii. To są te książki od których zaczęłam rozwijać swoją pasje czytelniczą. Przepiękne cytaty <3
    Pozdrawiam cieplutko
    http://wiktoriaczytarazemzwami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę koniecznie przeczytać Delirium :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne cytaty, wiele z nich mam zapisanych, a kilka muszę dodać :)
    Obserwacja za obserwację? Daj znać na moim blogu, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cytaty z "Delirium" są świetne, koniecznie muszę przeczytać tę książkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Post zdominowany przez Delirium :D Ja nie przepadam jednak za tą serią :P

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, gdy skomentujesz, podzielisz się ze mną swoją opinią dotyczącą danego postu. Lecz proszę, nie obrażaj nikogo :)