wtorek, 23 lutego 2016

Zapowiedzi- marzec 2016



Marzec zbliża się wielkimi krokami i kusi premierami! Znalazłam kilka perełek wśród tego zbioru ;)
Podejrzewam, że na książkowe zakupy pójdzie całe stypendium. Oby nie! ^^
Zapraszam do rozwinięcia! 





Tytuł polski: Łowczyni
Autor: Virginia Boecker
Wydawnictwo: Jaguar
Data premiery: 2.03.2016
Opis: Wspaniała sceneria alternatywnej szesnastowiecznej Anglii. Elizabeth Grey służy w doborowej jednostce królewskich łowców czarownic. Wraz z kolegami całe życie poświęciła wyplenieniu z Anglii wszelkich przejawów magii, której uprawianie zakazane jest na mocy prawa. W tajemniczych okolicznościach jednak sama Elizabeth zostaje oskarżona o posługiwanie się czarami, aresztowana i skazana na śmierć na stosie.
Jej wybawicielem okazuje się człowiek, którego uważała za swojego najbardziej zaciętego wroga - Nicholas Perevil, najpotężniejszy mag w królestwie.
Komentarz: Wiecie, z czym mi się skojarzył opis? Z napisanym kiedyś przeze mnie opowiadaniem O.o Chyba powinnam zapoznać się z tą powieścią. Może to była jakaś telepatia??



Tytuł polski: Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender
Autor: Leslye Walton
Wydawnictwo: Sine Qua Non
Data premiery: 2.03.2016
Opis: Zbliża się magiczna noc przesilenia letniego. . . Noc, w której niebo się otworzy, a powietrze wypełnią deszcz i pióra.
Ava urodziła się ze skrzydłami. Pragnie poznać prawdę, odnaleźć odpowiedzi na pytania dotyczące jej pochodzenia. Niezwykłe wypadki, cudowne zdarzenia, dziwne zbiegi okoliczności i baśniowe rozterki zaprowadzą ją tam, gdzie nie spodziewała się dotrzeć. Kawałek po kawałku odsłania pełną boleści i trosk historię rodziny Roux. Ava Lavender może być pierwszą, która uniknie zguby i ucieknie obojętności. Czy uda jej się odnaleźć prawdziwą miłość?
Dramat Avy rozpoczyna się, kiedy wielce pobożny Nathaniel Sorrows bierze ją za anioła, a jego obsesja na punkcie dziewczyny rośnie. . .
Komentarz: Tu wyczuwam coś odmiennego. Tak, ta książka zdecydowanie nie będzie zwykłą młodzieżówką. Mam co do niej pewne wątpliwości, ale nie przekonam się, póki nie spróbuję, czyż nie?



Tytuł polski: W ramionach gwiazd
Autor: Amie Kaufman, Meagan Spooner
Wydawnictwo: Otwarte
Data premiery: 2.03.2016
Opis: "Jedno jego spojrzenie wystarczy, by rozpalić we mnie krew. Zdaje mu się, że nie widzę, jak wyciąga rękę w moją stronę i jak powstrzymuje się w ostatniej chwili. Jest niecierpliwy, ale potrafi się hamować – chce mnie odzyskać, ale czeka. Myśli, że mamy czas".
Ikar, największy prom kosmiczny w całej galaktyce, rozbija się podczas rejsu. Jedyni ocaleni to Lilac – córka najbogatszego człowieka w całej galaktyce, i Tervor – młody bohater wojenny, który nie należy do elity. Muszą zjednoczyć siły, by wrócić do domu i rozwiązać zagadkę tajemniczych wizji, jakie zaczynają ich nękać.
Wkrótce rodzi się między nimi uczucie. Jednak w świecie, z którego pochodzą, ich związek jest skazany na potępienie. Czy mimo to nadal będą chcieli opuścić planetę?
Komentarz: Jestem w trakcie czytania, więc więcej na temat tej powieści dowiecie się już wkrótce z recenzji ^^



Tytuł polski: Ognisty pocałunek
Autor: Jennifer L. Armentrout
Wydawnictwo: Filia
Data premiery: 9.03.2016
Opis: Tom 1 bestsellerowej serii "Dark Elements".
Pierwszy pocałunek może być tym ostatnim. Siedemnastoletnia Layla chciałaby być normalna, jednak jej pocałunek zabija wszystko, co posiada duszę. Jako półdemon i półgargulec Layla posiada niespotykane umiejętności. Wychowywana wśród strażników-gargulców – których zadaniem jest polowanie na demony i dbanie o bezpieczeństwo ludzi – Layla próbuje się dopasować, choć oznacza to ukrywanie swojej mrocznej strony przed osobami, które kocha. Zwłaszcza przed Zaynem, zniewalająco przystojnym i całkowicie niedostępnym strażnikiem, w którym jest od zawsze zadurzona. Poznaje Rotha – wytatuowanego, grzesznego, seksownego demona, który twierdzi, że zna wszystkie jej tajemnice. Layla wie, że powinna trzymać się od niego z daleka, choć nie jest przekonana, czy tego chce – zwłaszcza, kiedy cała ta sprawa z całowaniem nie stanowi problemu, ponieważ Roth nie ma duszy. Kiedy Layla odkrywa, że to ona jest powodem pojawienia się brutalnego demona, zaufanie Rothowi nie tylko zaprzepaści jej szansę na związek z Zaynem... ale także naznaczy ją jako zdrajczynię rodziny. Co gorsza, może stać się biletem w jedną stronę do zniszczenia świata.
Komentarz: Hmm… mnie się zdaje, czy zaledwie miesiąc temu była premiera „Obsesji” tej samej autorki?? A to już inna seria?? Chyba coś przegapiłam… ale jak to kiedyś ujęłam: wezmę w ciemno każdą powieść Jennifer L. Armentrout! Nie tylko dlatego, że jeden z bohaterów nosi imię mojego ulubionego wokalisty ;)



Tytuł polski: Przez ciemność
Autor: Alexandra Bracken
Wydawnictwo: Otwarte
Data premiery: 16.03.2016
Opis: Gabe: Chciałbym się wyrwać z pogrążonego w beznadziei miasta. Zrobię wszystko, by zapewnić sobie lepszą przyszłość.
Sam: Byłam pewna, że Czerwoni zostali wymordowani lata temu. Oni jednak powracają, śmiertelnie niebezpieczni. Wśród nich jest ktoś, kogo znałam dawno temu.
Lucas: Wciąż pamiętam, jak szczęśliwi byliśmy kiedyś, Sam i ja. Ona ocaliła nasz świat. Zrobię wszystko, by ją uratować.
Mia: Nie czuję się dziewczynką, którą dawniej byłam. Jestem „czymś”, obozowym numerem. Przy życiu utrzymuje mnie tylko nadzieja, że jeszcze kiedyś zobaczę mojego brata Lucasa.
Bohaterowie opowiadań walczą o przetrwanie, własne szczęście i ocalenie swoich bliskich. Muszą stawić czoła brutalności sił rządowych i... przerażającej przeszłości.
Czy iskry nadziei rozbłysną w mroku?
Komentarz: Dosłownie piszczałam z radości, gdy dowiedziałam się o tej premierze. Kocham „Mroczne umysły” bez względu na to, jak beznadziejne było zakończenie trylogii. A ta książeczka może jeszcze przywrócić moją wiarę w Alexandrę Bracken ;)



Tytuł polski: Pani Noc
Autor: Cassandra Clare
Wydawnictwo: Mag
Data premiery: marzec 2016
Opis: Minęło pięć lat od wydarzeń przedstawionych w „Mieście Niebiańskiego Ognia”, po których Nocni Łowcy znaleźli się na skraju zagłady. Emma Carstairs nie jest już pogrążoną w żałobie dziewczynką, lecz młodą kobietą, która zamierza za wszelką cenę dowiedzieć się, kto zabił jej rodziców, i pomścić ich śmierć.
Wraz ze swoim parabatai, Julianem Blackthornem, musi się nauczyć ufać swojemu sercu i rozumowi, gdy odkrywa demoniczny spisek obejmujący zasięgiem całe Los Angeles, od Sunset Strip aż po morskie fale roztrzaskujące się na plażach Santa Monica. Gdyby jeszcze serce nie prowadziło jej na manowce…
Jakby mało było tych komplikacji, brat Juliana Mark – uprowadzony przez faerie przed pięcioma laty – zostaje teraz uwolniony w geście dobrej woli ze strony porywaczy. Faerie rozpaczliwie poszukują mordercy, który zbiera wśród nich krwawe żniwo – i w tych poszukiwaniach potrzebują pomocy Nocnych Łowców. Kłopot w tym, że w krainie faerie czas płynie inaczej i Mark nie tylko prawie się nie postarzał, ale na dodatek nie rozpoznaje nikogo ze swoich bliskich. Czy będzie w stanie naprawdę wrócić na łono rodziny? I czy faerie naprawdę na to pozwolą?
Komentarz: Może nie jestem wielką fanką „Darów Anioła”, ale zdołałam przeczytać pięć części, a szóstą mi zaspojlerowano. Dodatkowo jestem po „Diabelskich maszynach”, więc świetnie orientuję się w tym świecie. Mam wielką nadzieję, że ta nowa seria okaże się lepsza niż „Dary Anioła”, chociaż to chyba nie będzie wyzwanie…




Wszystkie opisy pochodzą ze strony datapremiery.pl


I co?? Zainteresowało Was coś?? A może czekacie na zupełnie inne książki?? Piszcie tytuły! Chętnie posprawdzam ;)

20 komentarzy:

  1. Mnie bardzo zaintrygowało "W ramionach gwiazd", a że uwielbiam książki science-fiction, to na tą czekam z niecierpliwością! Co do Cassandry Clare, to jeszcze nie miałam okazji sięgnąć po jej twórczość (co jest nie do pomyślenia ;)), ale mam zamiar jak najszybciej to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Każda z tych książek mnie interesuje <3 Szczególnie czekam na "Lady Midnight" (błagam, zabierzcie mi z przed oczu nazwę "Pani noc" :o).

    OdpowiedzUsuń
  3. "Darów anioła" nie mogłam zmęczyć - utkwiłam na ostatnim tomie, więc raczej na razie po "Panią Noc" nie sięgnę, chociaż okładka niczego sobie :c
    "Amy Lavender" zapowiada się ciekawie, nawet samo jej nazwisko brzmi tak wdzięcznie ^^

    Obserwuję :)
    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja czekam na Układ, Prawda o dziewczynie oraz Bez słów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej zainteresowało mnie "W ramionach gwiazd" oraz "Pani Noc" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przez ciemność- historię z perspektywy Gabe'a już czytałam, ale z chęcią kupię tę książkę.
    Z niecierpliwością czekam na W ramionach gwiazd i Ognisty pocałunek <3
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Books obsession

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooch szykują się same perełki :3 właśnie czytam W ramionach gwiazd i się zakochałam <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham wszystko, co napisała pani Clare, więc Pani noc musi być moja. Nie mogę się doczekać kolejnej przygody w świecie Nocnych Łowców!

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem strasznie ciekawa Ognistego pocałunku - nie dość, że moje klimaty, to jeszcze lubię tę autorkę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Okładka tej książki "Pani Noc" jest cudowna <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Z wymienionych przez Ciebie najbardziej czekam na "W ramionach gwiazd" oraz "Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender". Jeśli chodzi o inne tytuły, które wkrótce mają zostać wydane, to wyczekuje "Zbrodni" Rutkoski i "Art & Soul" Brittainy C. Cherry :)
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. "Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender" i "W ramionach gwiazd" to bardzo interesujące pozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. "Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender" ma najpiękniejszą okładkę! "Pani Noc" oraz "W Ramionach Gwiazd". Te trzy książki zdecydowanie muszę mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja czekam chociażby na "Rewizję" Remigiusza Mroza oraz "Czy wspominałam, że Cię potrzebuję". Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie intryguje "W ramionach gwiazd", "Pani noc"i "Ondisty pocałunek" :D A ta książka od Alexandry Bracken to jakiś dodatek czy kolejny tom?

    Pozdrawiam
    czytaniapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to swojego rodzaju dodatek z punktu widzenia innych bohaterów. Z tego, co wiem, akcja rozgrywa się w tym samym czasie, co drugi tom trylogii :)

      Usuń
  16. "Pani noc" i "W ramionach gwiazd" to książki, na które czekam najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawi mnie "Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender", aczkolwiek pewnie nieprędko po nią sięgnę, ale będę ją mieć na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender, W ramionach gwiazd mam w planach.
    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ognisty pocałunek - chcę to przeczytać! :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, gdy skomentujesz, podzielisz się ze mną swoją opinią dotyczącą danego postu. Lecz proszę, nie obrażaj nikogo :)