poniedziałek, 14 marca 2016

Info #1

Witajcie :)
Chciałabym Was bardzo przeprosić za moją ostatnią nieobecność w blogosferze. Gorzej, że potrwa ona jeszcze trochę,ale sama nie wiem, jak długo. A wszystko przez Internet! Od tygodnia nie mam Internetu, a kiedy myślałam, że dzisiaj po przeglądzie już będzie, okazało się, że jest bez zmian. Problem jest taki, że mam Internet radiowy, bo u mnie nie ma zasięgu i możliwości na inny, a nie działa, bo po drugiej stronie ulicy jest pełno wysokich drzew, które blokują zasięg :-/
Jedynym połączeniem ze światem zewnętrznym jest tablet z Internetem, który nie wiem, jakim prawem działa. Ale ważne, że dzięki niemu mogę Was poinformować o tej krótkiej/długiej/przerażającej przerwie.
Plusem tej sytuacji jest to, że bardziej skupię się na czytaniu ;)
Tak więc proszę o cierpliwość, wyrozumiałość i modlitwy o zasięg <3

8 komentarzy:

  1. :) trzymam kciuki byś jak najszybciej wróciła :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach ta złośliwość rzeczy martwych! :D Chociaż sobie poczytasz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Łączę się w bólu! Ja znowu mam awarię komputera, chyba trzecią i ostateczną. Koszmar! Mam nadzieję, że Tobie wszystko się naprawi. Pozdrawiam! :)

    www.majuskula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic innego nam nie pozostaje jak siedzieć i cierpliwie na Ciebie czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki! <3 Wracaj jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymak kciuki, mam nadzieję iż szybko powrócisz :) Pozdrawiam
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, gdy skomentujesz, podzielisz się ze mną swoją opinią dotyczącą danego postu. Lecz proszę, nie obrażaj nikogo :)