czwartek, 24 marca 2016

Kwiatowy BookTAG



Może jest trochę późna godzina, ale nie mogłam się powstrzymać, przed zrobieniem jeszcze dzisiaj TAGu, do którego nominowała mnie Silver Moon. Dzięki, kochana! :*
Pozwoliłam sobie użyć Twojej ślicznej grafiki, do tego TAGu ;)




1. Bratek, czyli książka, o której zawsze pamiętasz i masz nadzieję, że główny bohater też o Tobie pamięta.
Na pewno „Mroczne umysły” i „Czerwona królowa”. Już zawsze będę pamiętać Liama i Mavena, a Silver Moon pewnie rozumie czemu XD


2. Frezja, czyli książka, którą darzysz szacunkiem i uznaniem.
Wszystkie książki Ricka Riordana. Może to raczej uznanie dla autora, ale to, że zarówno wydarzenia, jak i bohaterowie poszczególnych serii przeplatają się w innych i to w logiczny sposób, jest dla mnie niesamowite ^^


3. Cyklamen, czyli książka, której szczerze nienawidzisz.
„Moja mroczna strona”… po prostu nic dodać, nic ująć.


4. Hiacynt, czyli książka, która sprawiła Ci przykrość, przez zachowanie głównego bohatera.
W „Mrocznych umysłach” Ruby prawie doprowadziła mnie do zawału po tej akcji na końcu książki. Podobnie Maven z „Czerwonej królowej” mnie zawiódł, ale jemu jestem w stanie wybaczyć ;)


5. Żonkil, czyli tak świetny fikcyjny świat, że aż wzbudza w Tobie zazdrość.
Świat z „Darów Anioła”. Ile bym dała, żeby poznać Magnusa Bane’a <3 I dowiedzieć, co naprawdę wydarzyło się w Peru!


6. Konwalia, czyli książka z delikatną i nieśmiałą bohaterką.
Lena z „Delirium” była taka delikatna. Ale tylko w pierwszej części. Potem chyba diabeł ją opętał, że się tak wycwaniła.


7. Czerwony tulipan, czyli książka, którą darzysz gorącą miłością.
Żeby nie powtarzać „Mroczne umysły” czy „Czerwona królowa” (powtórzyłam XD) dodam może „Klątwę tygrysa” ^^


8. Irys, czyli książka, którą czytałaś tak dawno, że już nie pamiętasz, co o niej myślałaś.
Nigdy nie zdarzyło mi się, żebym zapomniała, co myślałam o danej książce XD Mam jakąś wyjątkową pamięć do powieści, bo pamiętam imiona chyba wszystkich bohaterów, a przynajmniej tych pierwszo i drugoplanowych oraz wydarzenia ze wszystkich książek, które do tej pory czytałam. I pamiętam trzy całe strony z Harry’ego Pottera, chociaż nie wiem, jakim cudem XD


9. Fiołek, czyli książka, którą masz zamiar przeczytać po raz kolejny.
Całą serię „Harry’ego Pottera”, „Mroczne umysły”, „Delirium” i drugą część „Klątwy tygrysa”. To tak na chwilę obecną ^^


10. Chryzantema, czyli osoby, które nominujesz do wykonania tego TAGu.
Nie wiem, czy wykonywałyście już ten TAG, czy nie, ale rzucam nominacje ;)
Yelle z bloga Latające książki
Martyna z bloga Zaczytana Majka
Layken i Shadow z bloga W otchłani książek
Meredith z bloga Strefa czytania

13 komentarzy:

  1. Również chciałabym się przenieść do świata z ,,Darów Anioła". Idris jest cudownym miejscem. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację, jeszcze nie robiłam tego TAGu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już od dłuższego czasu mam zamiar po raz kolejny wrócić do Hogwartu. Ach, to dopiero klimatyczne książki. Pozdrawiam! :)

    www.majuskula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten tag jest przesympatyczny :) typowo wiosenny ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten TAG jest cudny :D
    Ale trzeba się nie źle przy nim namęczyć bo pytania są trudne ;D
    Niemniej jesteś jak ja! :D
    Idris i Magnus ♥.♥ no i Rick Riordan :D

    Zostaję na dłużej ♥
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh pamiętam, pamiętam :D <3
    Ja już Mavenowi wybaczyłam, czekam z niecierpliwością na trzecią część! :D
    A co do Darów Anioła, to się zgadzam w 100%, także chciałabym żyć w świecie Nocnych Łowców <3
    Super wykonanie tego tagu, już nie wspomnę o prędkości odpowiedzenia na nominację haha!
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Books obsession :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Też chciałbym się znaleźć w świecie z "Darów Anioła". Świetny tag.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za nominację! Zajrzymy do niego w wolnej chwili! :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje odpowiedzi wyglądałyby całkowicie inaczej poczynając od pytania pierwszego gdzie wstawiłabym Maybe Someday i serię Selekcja, a kończąc na książce, którą mam zamiar przeczytać po raz kolejny, bo tu na razie nie wstawiłabym nic ( oprócz moich nudnych podręczników )...
    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. To fakt, świat z serii Cassandry Clare jest naprawdę niesamowity. :) Interesujący tag. Jestem ciekawa, do czego następnym razem zostaną przyrównane książki?

    OdpowiedzUsuń
  11. Nienawidzę zakończenia 1 części Mrocznych Umysłów ! :OO Alexandra Bracken lubi się nad nami znęcać :/
    Pozdrawiam :D
    http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również na pewno po raz kolejny przeczytam Harry'ego Pottera. Uwielbiam wracać do tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najlepszy baner do tego TAGU, jaki do tej pory widziałam:)Podobnie jak Ty chętnie przeczytałabym Harrego jeszcze raz.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, gdy skomentujesz, podzielisz się ze mną swoją opinią dotyczącą danego postu. Lecz proszę, nie obrażaj nikogo :)