wtorek, 8 marca 2016

Paczka z wymiany książkowej #1



Wreszcie się przemogłam i zgłosiłam się do wymiany książkowej z okazji Dnia Kobiet, organizowanej na blogu Dominiki. Paczka ode mnie już w zeszłym tygodniu poleciała w świat, a potem… całkowicie zapomniałam o wymianie. Przypomniałam sobie dopiero wczoraj, kiedy zauważyłam awizo w skrzynce. To mnie bardzo ucieszyło. A wiecie czemu? Bo paczkę odebrałam dzisiaj- równiutko w Dzień Kobiet!!
Z tego, co wiem, paczuszkę wysłała mi Oxfordka. I muszę przyznać, że lepiej wybrać nie mogła. Już w samochodzie otworzyłam paczkę i aż zapiszczałam z radości! Nie mogłam uwierzyć, bo znalazłam w środku książkę, na którą poluję już od roku! A dziwnym zrządzeniem losu okazało się, że niestety egzemplarzy zabrakło we wszystkich znanych mi księgarniach internetowych, a dodruki nie są przewidziane… I kiedy już pogodziłam się z myślą, że nie zapoznam się z tą serią, spotkała mnie taka niespodzianka! Bardzo Ci dziękuję, Gosiu :*




Oprócz „Legendy. Rebelianta”, w mojej paczuszce znalazły się również cukierki i żelki (jestem szczęśliwa, że pamiętałaś ;)), pocztówka, która przekonała mnie, że powinnam wybrać się na wakacje do miejscowości Gosi ;) oraz… śliczne pudełeczko, w którym znalazłam przesłodki zielony kubeczek w białe groszki. Muszę się przyznać, że od razu zrobiłam sobie w nim herbatkę (którą również podarowała mi Oxfordka) ;)
Tak więc uważam, że ta wymianka książkowa okazała się dla mnie bardzo udana i z przyjemnością będę zgłaszała się do następnych ^^

19 komentarzy:

  1. Paczuszka naprawdę świetna, a ten kubek - prześliczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zawartość! *o*
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Books obsession

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah, miałaś szczęście :D Fajna paczka ;P
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super paczuszka! Ja niestety rozczarowałam sie bohaterami tej książki, ale świat wykreowany przez autorkę jest bardzo ciekawy. Następne części są niby lepsze :D
    Pozdrawiam cieplutko
    http://wiktoriaczytarazemzwami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Miałaś szczęście, gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest mi bardzo miło, że paczka dotarła cała, zdrowa i była trafiona przede wszystkim :) Trochę mnie zdziwiłaś tym, że nie mogłaś odnaleźć tej książki... ja wynalazłam ją za pierwszym razem, kliknięciem i w swojej sprawdzonej księgarni :) ale tym bardziej się cieszę, że tak na nią czekałaś, już traciłaś nadzieję a tu BAM! I masz ^^ Jeśli chodzi o moją miejscówę, to szczerze gdybym miała Cię po niej oprowadzać to zaprowadziłabym Cię jedynie na zamek. Reszta wydaje mi się... zwyczajna. Takie tam miasteczko :) Ogólnie co do paczki to sugerowałam się tym co napisałaś :) To dobra podpowiedź, bo wiadomo na czym oprzeć swoje wybory i jest mniejsze prawdopodobieństwo, że coś pójdzie nie tak. Miłej lektury, picia, jedzenia i w ogóle :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zawartość. Wymiany to fajna sprawa :-D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna paczka! Nie ma to jak słodkości. Za książkę sama z chęcią bym się zabrała.

    pozdrawiam,
    http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna paczka! Życzę miłego czytania książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wcale się nie dziwię, że jesteś szczęśliwa z takiej paczuszki- sama bym była. Fajnie, że dostałaś książkę na której Ci zależało. Mi ktoś mógłby podarować "Kim jesteś Sky", bo też jest już niedostępna, ale w sumie skakałabym z radości już na widok herbaty i kubka- musisz wiedzieć, że mam obsesję na punkcie herbat i kupuję je w hurtowych ilościach (z kubkami mam podobnie) :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale świetna wymiana! Książki zazdroszczę :D
    Obserwuję i pozdrawiam :*
    Zapraszam również do mnie w wolnej chwili :)
    http://zatraconawlepszymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna paczka!
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super paczuszka <3 Mam kilka pudełeczek w podobnym stylu co to, ale ich nigdy nie za dużo :)
    Pozdrawiam
    http://welcome-to-my-little-big-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. To gratuluję! Ja sama jeszcze "Rebelianta" nie czytałam, ale wszyscy mi go polecają... Skoro jest bardzo niedostępny, jednak będę miała problem z jego znalezieniem :/ No cóż, może wyjątkowo znajdę go w pobliskiej bibliotece? :D Życz mi powodzenia!
    Tysiąc Żyć Czytelnika

    OdpowiedzUsuń
  15. Oo, fajny prezent!! ^_^ Ładnie się to wszystko prezentuje... Ja ostatnio wypożyczyłam Rebelianta z biblioteki :P

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna akcja, może uda mi się następnym razem załapać :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie;)
    krainaksiazkazwana.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. "Rebeliant" jest świetny, a prezent wygląda cudownie <3

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, gdy skomentujesz, podzielisz się ze mną swoją opinią dotyczącą danego postu. Lecz proszę, nie obrażaj nikogo :)