czwartek, 3 marca 2016

Space BookTAG



Do tego TAGu nominowała mnie SilverMoon z bloga Book Obsession. Dziękuję, kochana, i odpowiadam na nominację! :*




1. Słońce- książka z gorącym bohaterem/bohaterką
Oczywiście Cole Stewart! Przystojny, zabawny, charyzmatyczny, urodzony przywódca kontrolujący ogień ;)





2. Merkury- czyli mała, ale dobra książka
Cóż, z pewnością nie wybiorę „Małego księcia”, który jakoś mnie nie porwał. Za to taką cieniutką książeczką, która przypadła mi do gustu jest zdecydowanie „Diamentowy pościg”.





3. Wenus- książka z dobrą główną bohaterką
Och, ciężko znaleźć odpowiednią, bardzo ciężko. Hmm… może Penryn z „Angelfall”?? Była silna, odważna i świetnie odnajdywała się w tym post-apokaliptycznym świecie zniszczonym przez anioły. Nie mówiąc o tym, że zajmowała się niepełnosprawną siostrą i chorą psychicznie matką.





4. Ziemia- dość duża, ale przyjemna książka
Tu można dopasować „Czerwoną królową”. Może nie była przyjemna dla bohaterów, bo w końcu to dystopia, ale dla czytelnika z pewnością ^^





5. Mars- książka bliska Twojemu sercu
Bliska mojemu sercu jest na pewno „Plaga samobójców”, która mną wstrząsnęła i jestem pewna, że zapamiętam ją na długo, o ile nie na zawsze <3





6. Jowisz- czyli największa cegła w Twojej biblioteczce
To będzie albo „Harry Potter i Zakon Feniksa”, albo „Intruz” ^^

 




















7. Saturn- czyli książka nie z tej Ziemi
„Obsydian”! Zdecydowanie „Obsydian”! Ta książka była taka magiczna, taka piękna, że nie sposób jej nie pokochać :)





8. Uran- niezła książka z niebieską okładką
Zamiast niezłej, pokażę niesamowitą. A mianowicie „Szklany miecz”. Wspaniała….





9. Neptun- najdłuższa seria z całej kolekcji
To pewnie nie będzie szokujące, gdy przyznam, że „Harry Potter”. W końcu ciężko znaleźć serię, która miałaby więcej tomów XD Ja tylko kojarzę „Zwiadówców” i „Pretty Little Liars”, ale nic poza tym XD Nooo, może „Grę o tron”, ale nie wiem, ile ma tomów…


Kogo nominuję?
Martynę z bloga Zaczytana Majka
Aoi Akumę z bloga Bo kocham czytać!
Suomi z bloga Biblioteczka Suomi
Dobrą.książkę z bloga dobra.książka
Books World z bloga Books World- kocham czytać
Judytę Z z bloga House of Readers
Adę Puszkarską z bloga Między stronami

10 komentarzy:

  1. "Szklany Miecz" ma cudowną okładkę <3, nie czytałam stąd tylko Plagi Samobójców, ale od pewnego czasu na nią poluję... Penryn z "Angelfall" jest jedną z niewielu bohaterek, które jak to się mówi są porządnymi "kickass" :D
    Pozdrawiam :D
    http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Książowe cegiełki są przecudowne <3 U mnie takie największe to wszystkie opowiadania o Holmesie w jednym topie i 'Ziemiomorze' Le Guin ;D
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie dziękuję za nominacje :* tag wykonam na pewno, gdyż jest niesamowity :3
    Taaak Penryn jest zdecydowanie świetna bohaterka i właśnie skończyłam całą trylogię Angelfall :(
    Szklany miecz już do mnie idzie i nie mogę się doczekać lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Dziękuję, że odpowiedziałaś na moją nominację!
    Świetne odpowiedzi!
    A Cole jak najbardziej pasuje do tej kategorii :D
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Books obsession <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesująca książka pod 'Ziemią' :)
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny Tag. :D Do pierwszej kategorii dałabym zupełnie inną książkę, bo niestety "Mroczne umysły" nie przypadły mi do gustu. :/
    Buziaki :*
    Fantastic books

    OdpowiedzUsuń
  7. Również bardzo lubię Cola z "Mrocznych umysłów" :)
    Świetne odpowiedzi - bardzo dziękuję za nominację :D
    Pozdrawiam serdecznie.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. "Plaga samobójców" to świetna książka, mną również wstrząsnęła i na pewno zapamiętam ją na długo ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję bardzo za nominację, na pewno ją wykonam!
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Obsydian jako książka nie z tej Ziemi - idealnie :D
    I co do Penryn również się zgadzam!! ^_^

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, gdy skomentujesz, podzielisz się ze mną swoją opinią dotyczącą danego postu. Lecz proszę, nie obrażaj nikogo :)