środa, 2 marca 2016

Środa pełna cytatów #2



Znowu środa, więc w planach post pełen cytatów ;)
Tym razem z książek „Plaga samobójców” oraz „Czerwona królowa”, ponieważ wkrótce pojawią się recenzje kontynuacji ;)


1. Postanowiłam sobie, że tego dnia nie będę już więcej płakać. Ponieważ teraz miałam już pewność, że również James zachorował.
- „Plaga samobójców”

2. „Teraz jednak musiałam sięgnąć do najgłębszych pokładów swojej energii. Mieliśmy bowiem tylko mnie.
- „Plaga samobójców”


3. Każdy może zdradzić każdego.
- „Czerwona królowa”

4. W tamtej chwili zrozumiałam, że nie ma już dla niego ratunku. I że ja również jestem zgubiona.
- „Plaga samobójców”

5. Tuż przy szybie, zadarłszy kolana wysoko pod brodę, siedziała jakaś dziewczyna. Była ładną blondynką, jednak wydawała się samotna. I zrozpaczona. Nie mogłam pozbyć się wrażenia, że kogoś mi przypomina.
- „Plaga samobójców”

6. Stwarzanie nadziei, gdy w rzeczywistości jej nie ma, to okrucieństwo. Fałszywa wiara wywołuje rozczarowanie, ból i wściekłość, przez co niełatwe sprawy stają się jeszcze trudniejsze.
- „Czerwona królowa”

7. Taka jest nasza natura - powiedział Julian. - Niszczymy. To cecha charakterystyczna ludzkiego rodzaju. Niezależnie od koloru krwi, zawsze upadamy.
- „Czerwona królowa”

8. Słowa mogą kłamać.
- „Czerwona królowa”

9. Ten świat jest równie piękny, co niebezpieczny. Ludzi, którzy popełniają błędy, po prostu się eliminuje.
- „Czerwona królowa”

10. Potężni są ci, którzy wyglądają na potężnych.
„- Czerwona królowa”



A więc to tyle na ten wieczór. Przy okazji przypomniałam sobie tyle pięknych scen z obu książek <3 Szykujcie się na recenzję „Szklanego miecza”! Już w piątek :*

12 komentarzy:

  1. Aż zapragnęłam tych książek! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre cytaty mnie przerażają, szczególnie te o konieczności eliminowania ludzi z "Czerwonej królowej". Zapewne jest to efektem tego, że nie jestem miłośniczką gatunku :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaa! :D
    Czerwona Królowa, ostatnio wszędzie ją widzę, muszę w końcu ją przeczytać! :D
    A cytaty są świetne szczególnie 10 <3
    Pozdrawiam ~Bacha
    dostatniejstrony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Żadnego cytatu nie znam, ponieważ nie czytałam jeszcze tych książek. Obie mam w planach.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo "Czerwonej Królowej". Zdecydowanie najmocniej trafił do mnie cytat „Każdy może zdradzić każdego.”. Tak bardzo prawdziwe. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam cytaty a szczególnie ten z "Czerwonej królowej" - "Każdy może zdradzić każdego". :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesujące cytaty :) Świetnie zapowiadają książki.
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzy mi się lektura Czerwonej królowej, a Twoje cytaty jeszcze bardziej to marzenie podsycają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie czytałam tych książek, ale widzę po cytatach, że chyba warto to zmienić.
    http://nacpana-ksiazkami.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  10. "Czerwona Królowa" <3
    "Plaga samobójców" jeszcze przede mną, ale na pewno zapoznam się z nią :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękne cytaty! Czasem tak wartościowe cytaty są większą zachętą niż recenzja... :)
    Pozdrawiam, shelf-of-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. "Czerwona królowa" niezbyt przypadła mi do gustu, ale wybrałaś świetne cytaty ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, gdy skomentujesz, podzielisz się ze mną swoją opinią dotyczącą danego postu. Lecz proszę, nie obrażaj nikogo :)