środa, 9 marca 2016

Środa pełna cytatów #3



No hej ;)
Dzisiaj nowa porcja cytatów! Tym razem z „Aplikacji”, „Dotyku Julii i „Obsydianu” :)



1. Książki były konieczną ucieczką, którą zawsze podejmowałam z radością.
- „Obsydian”


2. Normalność jest czasami nudna.
- „Obsydian”


3. Ile razy mi się zdaje, że już dochodzę do prawdy, przekonuję się, że mam tyle, co nic.
- „Aplikacja”


4. Głos szeptał, żebym się nie martwiła, chociaż rozsądek mówił, że powinnam. Namawiał mnie, żeby zwolnić, kiedy akurat się spieszyłam; żebym była miła, gdy pałałam złością; żeby słuchać, gdy rozpaczliwie chciałam, by to mnie słuchano.
- „Aplikacja”


5. Zastygam w oczekiwaniu, bojąc się, że mnie pocałuje, martwiąc się, że tego nie zrobi.
- „Dotyk Julii”


6. Ludzie ciągle polują na to, czego się boją.
- „Dotyk Julii”


7. Ta dziewczyna oznaczała kłopoty. Kłopoty zapakowane w małą paczuszkę z przeklętą kokardką. A co najgorsze, była rodzajem kłopotów, które mi się podobały.
- „Obsydian”


8. Kiedy podłączono mi Internet, byłam szczęśliwsza, niż gdyby przystojny facet spojrzał na mój tyłek i poprosił o numer telefonu.
- „Obsydian”


9. Wiem, że codziennie wali się niebo.
- „Dotyk Julii”


10. Nadzieja jest kieszenią pełną możliwości.
- „Dotyk Julii”

12 komentarzy:

  1. Obsydian <3 Dotyk Julii <3 Aplikacja też mi sie podobała. Przepiękne cytaty :D
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Dotyk Julii jest przepełniony cytatami, które kocham, już nie wspominając o Obsydianie <3
    Wybrałaś świetne!
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Books obsession

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne cytaty. Jeszcze nie miałam okazji przeczytać tych książek, ale wszystkie trzy mam w planach.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię u Ciebie te środy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham cytaty <3 Bardzo mi się podobają te wszystkie cytaty!
    Fajny pomysł na serię!
    Pozdrawiam :*
    http://zatraconawlepszymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten drugi cytat jest genialny- w znacznej mierze oddaje to, czym kieruję się w życiu :D
    Pozdrawiam
    http://welcome-to-my-little-big-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dotyku Julii nie czytałam, ale cytaty bardzo zachęcają aby to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne cytaty! Szczególnie podobają mi się te z "Dotyku Julii" ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wybrałaś świetne cytaty ♥ Czytałam tylko "Obsydian" i nie zakochałam się w nim, ale ponieważ kocham książki i internet, więc cóż ... te cytaty są świetne :D
    Bądź tu teraz

    OdpowiedzUsuń
  10. Aplikacja czeka na półce z antykwariatu, a Dotyk Julii to wciąż tylko plany ;)
    Świetne cytaty *,* Te z Obsydianu wydają mi się najlepsze!

    Pozdrawiam,
    Cmentarz Zapomnianych Książek

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne cytaty! Obsydian <3

    zapraszam do siebie
    http://to-read-or-not-to-read.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie czytałam żadnej z tych dwóch książek, ale po twoich pieknych cytatach musi się to konieczne zmienic. Serdecznie pozdrawiam.
    Www.nacpana-ksiazkami.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, gdy skomentujesz, podzielisz się ze mną swoją opinią dotyczącą danego postu. Lecz proszę, nie obrażaj nikogo :)