niedziela, 3 kwietnia 2016

Info #2- szara codzienność

No heeej, kochani ^^
Mam nadzieję, że mnie nie zabijecie, ale jestem zmuszona zrobić sobie kolejną przerwę w blogowaniu. Tym razem nie przez Internet, a egzaminy gimnazjalne, do których pozostały dwa tygodnie. A ja, bardzo dziwna istota, postanowiłam podnieść sobie poprzeczkę i napisać wszyskie pięć częścu powyżej 90%, z czego przynajmniej jeden na maksimum punktów -.-
Jak się uda, dostanę płytę Zayna Malika...
Mam nadzieję, że mnie rozumiecie ^^
Przerwa nie będzie długa, bo będzie trwała jakieś dwa i pół tygodnia, a jak wrócę, to wejściem smoka rozpocznę blogowanie na nowo!! Będzie mniej testów, kartkówek, problemów- sami rozumiecie ;-)

Tak więc żegnam Was, kochani, trzymajcie za mnie kciuki 18, 19 i 20!! ^^

4.04.2016-22.04.2016

10 komentarzy:

  1. Rozumiem, są rzeczy ważne i ważniejsze :) W takim razie życzę powodzenia i będę trzymać kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki;) Powodzenia!
    Pozdrawiam,
    KrainaKsiazkaZwana

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam egzaminy, powodzenia w "wyzwaniu"
    Dla płyty Zayna warto 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja sama egzaminem gimnazjalnym nie przejmowałam się aż tak bardzo, ale to było ze sto lat temu ;) W każdym razie życzę powodzenia i czekam na Twój powrót ;)
    Pozdrawiam,
    Kochamy Książki

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim razie trzymam kciuki by się udało. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pewna , że ci się uda. Życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę Ci, abyś osiągnęła swój cel. Powodzenia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki i życzę powodzenia! Pozdrawiam Pośredniczka

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, gdy skomentujesz, podzielisz się ze mną swoją opinią dotyczącą danego postu. Lecz proszę, nie obrażaj nikogo :)