sobota, 2 kwietnia 2016

Podsumowanie miesiąca- marzec 2016



Ech, moje wspaniałe postanowienie, aby poprawić wynik z poprzedniego miesiąca, nie zostało spełnione.  Nauka na egzaminy końcowe skutecznie pożera mój czas. Chyba muszę to po prostu przecierpieć, bo został jeszcze niecały miesiąc, a potem wesoło wrzucę się w wir czytania ^^


Książki
1. „Szklany miecz” – Victorii Aveyard – 556 stron [LINK]
2. „Angelfall. Penryn i Kres Dni” – Susan Ee – 363 strony [LINK]
3. „Mechaniczny anioł” – Cassandry Clare – 467 stron [LINK]

W sumie stron: 1386
Najlepsza przeczytana książka miesiąca: „Szklany miecz”


TAGi i LBA
1. Space BookTAG [LINK]
2. Kwiatowy BookTAG [LINK]
3. Liebster Blog Award #6 [LINK]


Co poza tym?
1. Kupiłam pierwszą powieść historyczną, której recenzja pojawi się pod koniec kwietnia (około 700 stron „Królów przeklętych”)
2. Wzięłam udział w książkowej wymianie organizowanej na blogu Czytelnia Dominiki.
3. Zapisałam się do akcji Problemy Fantastycznych Dziewczyn na blogu Z miłości do książek.
4. Internet znowu miał tygodniowe humorki, poza tym zepsuł mi się komputer stacjonarny i zostałam skazana tylko na laptop.
5. Zaczęłam oglądać serial „Shadowhunters” i już wiem, że to był dobry wybór ;) Polecam!

16 komentarzy:

  1. Trzy książki to i tak sporo :D Szklany miecz mam w planach, muszę jednak sięgnąć najpierw po Czerwoną Królową, jestem ogromnie ciekawa tej książki :)
    LeonZabookowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi Shadowhunters totalnie nie przypadł do gustu! To samo Szklany miecz. Męczyłam się, jak ją czytałam!

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne podsumowanie! Dziękuję również za nominację do lba z zeszłego miesiąca, postaram się na nią niedługo odpowiedzieć ;)
    Pozdrawiam,
    Kochamy Książki

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzy książki to całkiem niezły wynik. ;) Jakich egzaminów się spodziewasz? Ja, na szczęście, w tym roku mam jeszcze z tym spokój, ale za rok już matura... Ech...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia więc! I nie ma co się stresować - samo wyrażenie "egzaminy gimnazjalne" brzmi groźnie, a wcale tak nie jest. :)

      Usuń
  5. Gratuluję wyników i życzę zaczytanego kwietnia. Ale przede wszystkim powodzenia na egzaminach. :D Ja mam za miesiąc maturę i trochę to się odbija na moim czytaniu, ale wiem, że później sobie odbiję podczas 4,5-miesięcznych wakacji. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że ciekawe książki przeczytałaś.
    Powodzenia na egzaminach :)
    Pozdrawiam
    http://life-ishappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe podsumowanie! Będę wyczekiwać recenzji Królów przeklętych :) Trzymam kciuki, żebyś szybko przeczytała! ;)
    Jeżeli jesteś ciekawa mojego podsumowania i najnowszej recenzji to zapraszam do siebie ;)
    Pozdrawiam,
    KrainaKsiazkaZwana

    OdpowiedzUsuń
  8. Wynik bardzo dobry zważywszy, że dużo czasu poświęcasz nauce. "Królowie przeklęci" to świetna książka - będę czekała na recenzję :)
    Życzę zaczytanego kwietnia i oczywiście powodzenia na egzaminach :)
    http://houseofreaders.blogspot.com/2016/04/nowosci-wydawnicze-kwiecien-2016.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam egzaminy gimnazjalne łączmy się w bólu ... (*) Co do moich przeczytanych też jest ich 3 :) Szklany miecz jest cudowny <3
    Pozdrawiam :D
    http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzy książki to dobry wynik! :)
    Życzę udanych egzaminów :D
    Zaczytanego kwietnia,
    SilverMoon z bloga Books obsession :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzy książki to i tak dobry wynik ;) Powodzenia na egzaminach!

    OdpowiedzUsuń
  12. "Szklany miecz" kilka dni temu do mnie przyszedł, ale najpierw muszę przeczytać "Czerwoną królową". :) Gratuluję wyników! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. "Szklany miecz" również bardzo mi się spodobał!
    Życzę powodzenia w egzaminach!

    czasdlaksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, gdy skomentujesz, podzielisz się ze mną swoją opinią dotyczącą danego postu. Lecz proszę, nie obrażaj nikogo :)