czwartek, 26 maja 2016

100 książek, które muszę przeczytać do końca 2016



Oto moja lista stu książek, które chcę przeczytać do końca tego roku. Nie sądzę, aby mi się udało, ale spróbować zawsze warto, prawda?? ^^

1. After. Płomień pod moją skórą- Anna Todd
2. After. Już nie wiem, kim bez ciebie jestem- Anna Todd
3. After. Ocal mnie- Anna Todd
4. After. Bez siebie nie przetrwamy- Anna Todd
5. Before. Chroń mnie przed tym, czego pragnę- Anna Todd



6. Alicja w krainie zombi- Gena Showalter
7. Alicja i lustro zombi- Gena Showalter
8. Alicja, królowa zombi- Gena Showalter
9. Alicja i uczta zombi- Gena Showalter



10. Zagubiony heros- Rick Riordan
11. Syn Neptuna- Rick Riordan
12. Znak Ateny- Rick Riordan
13. Dom Hadesa- Rick Riordan
14. Krew Olimpu- Rick Rioran



15. Magnus Chase i bogowie Asgardu. Miecz lata- Rick Riordan
16. Apollo i boskie próby. Ukryta wyrocznia- Rick Riordan
17. Kroniki rodu Kane. Cień węża- Rick Riordan
18. Archiwum herosów- Rick Riordan
19. Greccy bogowie według Percy’ego Jacksona- Rick Riordan
20. Greccy herosi według Percy’ego Jacksona- Rick Riordan



21. Sekret Julii- Tahereh Mafi
22. Dar Julii- Tahereh Mafi
23. Julia. Trzy tajemnice- Tahereh Mafi



24. Królowie przeklęci tom 1- Maurice Druon
25. Królowie przeklęci tom 2- Maurice Druon
26. Królowie przeklęci tom 3- Maurice Druon



27. 7 razy dziś- Lauren Oliver
28. Ewangelia według Lokiego- Joanne M. Harris
29. Dziewczyna, którą kochały pioruny- Jennifer Bosworth
30. Remedium- Suzanne Young



32. Ogień i woda- Victoria Scott
33. Kamień i sól- Victoria Scott
34. Legenda. Wybraniec- Marie Lu
35. Legenda. Patriota- Marie Lu



36. Błękitna godzina- Alyson Noel
37. W cieniu klątwy- Alyson Noel
38. Mroczny płomień- Alyson Noel
39. Nocna gwiazda- Alyson Noel
40. Na zawsze- Alyson Noel



41. Ember in The Ashes- Sabaa Tahir
42. Nieśmiertelni z Meluhy- Amish
43. Magonia- Maria Dahvana Headley
44. Łowczyni- Mirginia Boecher



45. Crescendo- Becca Fitzpatrick
46. Cisza- Becca Fitzpatrick
47. Finale- Becca Fitzpatrick



48. GONE. Faza pierwsza: niepokój- Michael Grant
49. GONE. Faza druga: głód- Michael Grant
50. GONE. Faza trzecia: kłamstwa- Michael Grant
51. GONE. Faza czwarta: plaga- Michael Grant
52. GONE. Faza piąta: ciemność- Michael Grant
53. GONE. Faza szósta: światło- Michael Grant



54. Ja, diablica- Katarzyna Berenika Miszczuk
55. Ja, anielica- Katarzyna Berenika Miszczuk
56. Ja, potępiona- Katarzyna Berenika Miszczuk



57. Syrena- Tricia Rayburn
58. Głębia- Tricia Rayburn
59. Mroczna toń- Tricia Rayburn



60. Kroniki Bane’a- Cassandra Clare
61. Miasto niebiańskiego ognia- Cassandra Clare
62. Pani Noc- Cassandra Clare



63. Książę i gwardzista- Kiera Cass
64. Królowa i faworytka- Kiera Cass
65. Następczyni- Kiera Cass
66. Korona- Kiera Cass



67. Krąg- Mats Strandberg
68. Ogień- Mats Strandberg
69. Klucz- Mats Strandberg



70. Maybe someday- Colleen Hoover
71. Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno- Kirsty Moseley
72. Podaruj mi miłość



73. Mara Dyer. Tajemnica- Mitchelle Hodkin
74. Mara Dyer. Przemiana- Mitchelle Hodkin
75. Mara Dyer. Zemsta- Mitchelle Hodkin



76. Opal- Jennifer L. Armentrout
77. Origin- Jennifer. L. Armentrout
78. Opposition- Jennifer L. Armentrout
79. Ognisty pocałunek- Jennifer L. Armentrout
80. Arktyczny dotyk- Jennifer L. Armentrout



81. Wszechświaty- Leonardo Patrignani
82. Wszechświaty. Pamięć- Leonardo Patrignani
83. Wszechświaty. Utopia- Leonardo Patrignani



84. Przez burze ognia- Veronica Rossi
85. Przez bezmiar nocy- Veronica Rossi
86. Wielki błękit- Veronica Rossi



87. Zamieniona- Amanda Hocking
88. Rozdarta- Amanda Hocking
89. Przywrócona- Amanda Hocking



90. Upadli- Lauren Kate
91. Udręka- Lauren Kate
92. Namiętność- Lauren Kate
93. Zakochani- Lauren Kate
94. Uniesienie- Lauren Kate
95. Przebaczenie- Lauren Kate



96. Zdrada- Marie Rutkoski
97. Panika- Lauren Oliver
98. Pod skrzydłami Matki Mroku- Kathrin Szczepanik



99. Porwana pieśniarka- Danielle L. Jensen
100. Ukryta łowczyni- Danielle L. Jensen


20 komentarzy:

  1. 100 książek w pół roku, wow! Ambitnie. ;) Oby udało Ci się zrealizować ten szalony plan. :) Trzymam kciuki. :) Sama z tej Twojej listy mam kilka pozycji, które chciałabym poznać (między innymi "Marę Dyer" i książki Oliver, bo póki co czytałam tylko trylogię Delirium + opowiadania). O kilku seriach nie słyszałam, więc ciekawa jestem czy w ogóle warto się za nie brać.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo z tych książek już przeczytałam, najbardziej podobała mi się Porwana Pieśniarka, Ewangelia według Lokiego i oczywiście książki Cassandry Clare, chociaż Pani Noc nie zachwyca tak jak jej wcześniejsze ksiażki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym zestawieniu pojawiło się wiele książek, które już czytałam lub które chciałabym przeczytać! Życzę powodzenia! Mam nadzieję, że uda Ci się przeczytać chociaż część z nich :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Maybe Someday przeczytaj koniecznie! Ta książka jest naprawdę świetna. Na mojej liście także jest Crescendo, Cisza oraz Finale, a także Porwana pieśniarka o której wiele dobrego słyszałam. Następczyni za to czytałam, ale powiem szczerze, że nie podobała mi się ta książka. Podobnie było z serią After (recenzja na moim blogu jeżeli cię to ciekawi). Pierwszy tom dałam radę przeczytać, ale na drugim poległam.
    ttp://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kilka książek z tej listy już czytałam, ale jeszcze wiele przede mną. Życzę powodzenia!
    Pozdrawiam :*
    http://zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bogata i długa lista, do początku wakacji już nie dużo, a do końca roku jeszcze dalej. Moje postanowienie to przeczytanie 52 książek, ale czy przekroczę tę magiczną liczbę to nie wiem. Na razie za mną 21 książek więc i tak jestem dumna, nie zamierzam zwalniać tempa i trzymam kciuki żeby Ci się udało. Widzę,że mamy podobny gust.
    Pozdrawiam!
    pasjanaszymzyciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dużo z nich mam już za sobą. Pierwszym tomem "Królów przeklętych" byłam zachwycona. Pozostałe czekają na swoją kolej i mam nadzieję, że będą równie dobre :)
    Życzę Ci powodzenia w realizacji planu - oby udało Ci się przeczytać jak najwięcej :D
    Pozdrawiam serdecznie.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ambitnie! Z twojego zestawienia gorąco polecam "Ja, diablicę" i "Olimpijskich Herosów". Reszty nie czytałam ale wiele mam w planach. Np. "Opal" stoi na półce i czeka aż skończę "Gilidię magów" i się za niego zabiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dasz radę! Z przedstawionych czytałam tylko "Maybe someday" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę Ci powodzenia. :D Ambitnie, 100 książek do końca roku - ja nawet w całym roku tyle nie przeczytam. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Część z nich mam już za sobą, a niektóre dopiero zamierzam przeczytać :) No i przyznam, że ambitny plan, ja bym nie dała rady w nieco pod pół roku przeczytać stu książek :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam trylogię Julii i Szeptem, w zasadzie mogę polecić, ale Rywalek nie warto chyba zaczynać :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiele z tych książek czytałam. I z przykrością muszę powiedzieć, że większość z nich bym odradzała. Niemniej każdy ma prawo wyrobić sobie własne zdanie, więc powiem jedynie, co polecam: "7 razy dziś", "Ja, Diablicę", "Ogień i wodę", serię o Marze Dyer :) Są to na pewno powieści warte uwagi!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna lista. Ja też muszę przeczytać Królów przeklętych. Przeczytałam pierwszy tom i stanęłam... Mam nadzieję, że w wakacje nadrobię zaległości :)
    Latające książki

    OdpowiedzUsuń
  15. Do końca roku aż 100 książek ! Życzę powodzenia, polecam ci serię Szeptem, Panią Noc, Olimijskich Herosów Ricka i Następczynię , Koronę :D
    Pozdrawiam :D
    http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. 100 książek do końca roku? Naprawdę ambitny plan! Życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiele z tych książek i ja bym chciała przeczytać :D Życzę powodzenia, bo postawiłaś przed sobą całkiem trudne zadanie :P
    Polecam Wybrańca, niedawno skończyłam i podobał mi się bardzo <3 Mam nadzieję, że uda mi się zabrać za Patriotę :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam nadzieję, że Ci się uda!
    Trzymam kciuki!
    Seria o Julce jest świetna, książki Victorii Scott bardzo dobre :)
    Z książkami przy kawie

    OdpowiedzUsuń
  19. Podziwiam!
    Ja, gdy próbuję robić podobną listę książek, po prostu zapominam wszystkie tytuły, które od dawna chodziły po mojej głowie.
    Ale dzięki Twojemu wpisowi przypomniałam sobie o serii "Upadli", na których miałam "fazę" jakieś cztery lata temu. Haha.


    http://1carlsky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, gdy skomentujesz, podzielisz się ze mną swoją opinią dotyczącą danego postu. Lecz proszę, nie obrażaj nikogo :)