poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Paczka z wymiany książkowej #2



Kolejna wymiana książkowa za mną i znowu organizowana przez Dominikę z CzytelniDominiki <3
Tym razem to od Kasi z bloga About Katherine dostałam paczuchę i jestem przeszczęśliwa!
Spójrzcie tylko, jak to wszystko było ślicznie zapakowane *O*


Było mi tak szkoda to rozpakowywać, ale byłam bardzo ciekawa zawartości, więc delikatnie udało mi się rozpieczętować zawartość mojej paczuchy ^^ I moim oczom ukazała się najbardziej upragniona przeze mnie książka czyli After. Płomień pod moją skórą. Gdy tylko skończę Magnusa Chase’a i Alive. Żywi zabiorę się za dzieło Anny Todd :)
Oczywiście czym byłoby czytanie bez odrobiny słodkości? Katherine o tym pamiętała i dorzuciła do paczuszki dwa kiśle z kawałkami owoców i smakowicie wyglądający budyń czekoladowy. Chociaż pewnie, gdy to piszę, smakołyki już zniknęły XD
Jednak najbardziej oczarowana jestem zakładkami. Trzema zaprojektowanymi przez samą Kasię. Jednak z nich zawiera nazwę jej bloga, a dwie pozostałe mojego. No i muszę dodać, że dwie ostatnie są w kolorach przewodnich mojego bloga, co mnie zauroczyło <3


Jeszcze raz chciałabym gorąco podziękować Katherine za paczuchę, która sprawiła mi mnóstwo radości :*

20 komentarzy:

  1. Paczucha naprawdę piękna! Co prawda ja fanką After nie jestem. Uważam tę książkę za najgorszą, najnudniejszą itp. Zakładki są przepiękne, a sposób zapakowania uroczy♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna paczka. :D Nie wiedziałam, że powstała taka wymiana, ale to chyba świetna sprawa. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, cudowanie zapakowane były te rzeczy ♥ After nie czytałam, ale mam na tę książkę wielką ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Paczki wyglądają pięknie! Co do ,,After", to po jej lekturze nie byłam zachwycona, ale z biegiem czasu dziwnie zmieniłam o niej zdanie i teraz bardzo chcę kontynuować tę serię. :)
    Pozdrawiam cieplutko
    Dominika z Books of Souls

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale to pięknie zapakowane *_* I te kiśle i budyń, mniam! A te zakładki są pięknie!
    Super paczucha <3
    Pozdrawiam cieplutko :*
    www.biblioteczkapati.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka ładna paczka, ślicznie zapakowana. Dostałaś książkę i jeszcze do tego kiśle i budyń. ♥ A zakładki nie mogę się na patrzyć *.* Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojejku, jakie to cudowne! Uwielbiam przeróżne kisielki, budynie, więc jakbym właśnie je dostała w paczce, oszalałabym ze szczęścia :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście piękne zapakowanie i jeszcze lepsza zawartość! <3 <3 Fajna paczucha ^_^ ^_^

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie pięknie zapakowane, niby skromnie, a jednak jak stylowo:) Miłej lektury i nie zrażaj się po 1 tomie, mi się od 3 dopiero spodobało;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne paczuszki - faktycznie aż szkoda było rozpakowywać :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam chęć na całą serię After i już ci zazdroszczę!

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie w wolnej chwili. ;)
    Magia słowa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie wymiany to naprawdę fajna zabawa. Sama zawsze zastanawiam się, czy wziąć udział, ale trochę się obawiam. W końcu nigdy nie wiadomo, czy trafisz na kogoś, kto stworzy paczkę z sercem ;)

    Pozdrawiam
    Caroline Livre

    OdpowiedzUsuń
  13. Strasznie się cieszę, że tak ci się cała paczka spodobała! :D Czekam na recenzję "After! <3
    Pozdrawiam!
    Katherine Parker - About Katherine

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach, te dodatki do książki chyba są najlepsze! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Zestaw jest idealny - książka, piękne zakładki i do tego smakołyki, które można zajadać podczas czytania :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna paczka, sama chętnie bym taką dostała! Brałam kiedyś udział w wymianach i zawsze byłam zadowolona. Może czas do tego powrócić? :)

    Pozdrawiam z:
    www.bookprisoner.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, gdy skomentujesz, podzielisz się ze mną swoją opinią dotyczącą danego postu. Lecz proszę, nie obrażaj nikogo :)